تخصیص اعتبار برای ادامه ساخت جاده جرگلان به مراوه تپه

ساعت: 11:33
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1781932

پولاد نجاهی از تصویب وام سه میلیارد تنی از محل بودجه فرمانداری راز و جرگلان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پولاد نجاهی بخشدار جرگلان در گفت و گو با عصر اترک گفت: تکمیل جاده جرگلان – مراوه تپه یکی از الزامات مهم مردم منطقه برای برقراری ارتباط با استان گلستان است.

نجاهی با بیان اینکه در صورت احداث این جاده می تواند سومین راه ارتباطی غرب و مرکز به شرق کشور باشد، افزود: با توجه به اهمیت این جاده، مبلغ سه میلیارد تن برای این امر تصویب شد. جاده راز و استان جرگلان.

وی افزود: یک میلیارد و 800 میلیون تن از این وام اعطا شده و به زودی ساخت دنباله آن آغاز می شود.

نجاهی گفت: برای ساخت این جاده ابتدا باید پل روستای حصارچه به کارا پلچک که در ابتدای این جاده قرار دارد ساخته شود بنابراین با رایزنی با یک خیر محلی اقدام به ساخت پل خواهیم کرد. به زودی و سپس ساخت جاده. با اعتبارات دولتی ادامه خواهد یافت.

وی افزود: ساخت جاده جرگلان در استان خراسان شمالی به شهر مراوتپه در استان گلستان از سال 96 آغاز شد و در همان سال ها افتتاح و خاکبرداری شد اما به دلیل کمبود اعتبار به مدت دو سال رها شد. وام بعدی در اسرع وقت منقضی می شود.

بخشدار جرلان گفت: این جاده که بخشی از آن در بخش رازویرگلان و جرگلان این شهرستان و بخشی نیز در شهرستان های مانه و سملگان در روستای کونه جلگه است حدود 31 کیلومتر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید