تخلف معدن متخلف در للار مرزن آباد هالوز


ساعت: 15:34
تاریخ انتشار: 1401/01/18
کد خبر: 1820281

یک واحد معدنی در منطقه للار رانزی مرزن آباد با حکم قضایی در دادسرای ناحیه مرزن آباد پلمب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، یک واحد معدنی با حکم قضایی از دادگاه منطقه مرزن آباد در منطقه برای شما مهر و موم شد. این واحد منطقه ای به دلیل عدم تمدید پروانه بهره برداری و به دنبال آن رانش زمین در منطقه برای شما در دادگاه بسته شده است.

از مجموع 250 پروانه صادر شده برای واحدهای معدنی مازندران نیمی از آنها فعال و به گفته کارکنان سازمان متاسفم مازندران وضعیت اکثر معادن استان بحرانی و خطرناک است و باید تعطیل شود.

فرماندار چالوس درباره جزئیات این حکم قضایی گفت: در منطقه مرزن آباد که حدود 4 ماه پیش اعتبار آن به پایان رسیده بود، گذشت و از طرفی چون دلیل تخریب جنگل ها است با حکم قضایی پلمب شد.

29efd0ae cefb 4a89 83fb 4275a4240ce3 خبر خاکستری

علی قاسمی با بیان اینکه هرگونه فعالیت معادن بر اساس مجوز و محدودیت های قانونی خواهد بود، گفت: فعالیت تمامی معادن محدوده مرزن آباد زیر نظر بخشداری بوده و علیه همه شکایت خواهد شد.

وی در ادامه به رانش زمین در منطقه للار اشاره کرد و گفت: طی بازدید از مراجع ذیربط به اتفاق رئیس دادگاه، نمایندگان منابع طبیعی، صنعت و معدن و نیروی انتظامی در خصوص پلمب دستگاه ها تصمیم گیری می شود. و کارخانه را تعطیل کنید.

فرماندار چالوس با اشاره به اینکه هدف ما پیگیری مطالبات مردم و جلوگیری از تخریب محیط زیست و منابع طبیعی است، گفت: با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

قاسمی در پایان با بیان اینکه از سرمایه گذاری در صنعت، معدن و تجارت حمایت می کنیم، تاکید کرد: حفظ محیط زیست و منابع طبیعی برای ادامه کار در این حوزه ضروری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید