تذکر بازیکن سابق استقلال به فرهاد مجیدی

تذکر بازیکن سابق استقلال به فرهاد مجیدی

علی لطیفی درباره شرایط استقلال در نیمه اول گفت: استقلال در لیگ امسال اعتماد به نفس پیدا کرد و با تغییر ساختار دفاعی خود که پاشنه آشیل سال های گذشته این تیم بود، عملکرد خوبی داشت. تغییرات مثبت در ساختار دفاعی استقلال بعد از حضور گابریل پین بیشتر نمایان شد و همین امر باعث شد آبی ها مانند گذشته «باز» نباشند و اصلاح ضعف های استقلال در دفاع و تذکر محکم یکی از دلایل شاگردان مجیدی است. در بالای جدول

وی ادامه داد: با توجه به شرایط خوب استقلال در بخش دفاع، این تیم باید در فاز هجومی عملکرد خوبی داشته باشد و برای ادامه موفقیت در فوتبال خودش رشد کند. در نیمه دوم قطعا تیم ها استقلال را آنالیز خواهند کرد و با شناخت بیشتری مقابل این تیم بازی خواهند کرد. به نظر من اگر استقلال می‌خواهد در پایان فصل قهرمانی قاطع شود، باید در فاز هجومی فوتبال پویا تری ارائه کند و ترکیب متنوع تری از کار در خط مقدم ایجاد کند.

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال با اشاره به حضور آجورلو به عنوان مدیرعامل این باشگاه، یادآور شد: حضور آجورلو به عنوان مدیرعامل استقلال کمک زیادی به این تیم کرد. او در گذشته در تیم های مختلف کار کرده و مدیری با تجربه است. استقلال به عنوان یک تیم پرطرفدار با آمدن آجورلو نظم و انضباط پیدا کرد و باشگاه در این مدت سازماندهی خوبی داشت و چهار پنج ماه عملکرد آجورلو نشان از موفقیت او دارد.

لطیفی درباره عملکرد شاگردان اسکوچیچ در مسابقات مقدماتی جام جهانی گفت: فوتبال ملی ما سر و گردن از تیم های عربی بلندتر است و در آسیا در کنار تیم های ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و عربستان هستیم. نهایی شدن صعود ما به جام جهانی ممکن است باعث دلسردی بازیکنان تیم ملی شود، البته از کادر فنی گرفته تا بازیکنان ما همه حرفه ای هستند و شرایط مسابقات پیش رو را درک می کنند. تیم ملی کشورمان در حال حاضر لژیونرهای زیادی دارد و این می تواند به ما کمک کند تا مانند دهه های گذشته دچار مشکل نشویم و مرحله انتخابی را به بهترین نحو طی کنیم.

وی در پایان با ابراز خرسندی از برتری تیم ملی مقابل امارات گفت: باید دید کادر فنی برای دیدارهای پیش رو چه تصمیمی خواهد گرفت. آنها ممکن است بخواهند با بازیکنانی که در مسابقات قبلی فرصت کمتری برای بازی داشته اند بازی کنند تا سایر بازیکنان در همین موقعیت باشند و دانش بیشتری نسبت به سایر بازیکنان داشته باشند، بنابراین اگر با تیم ملی به جام جهانی بروند، تیم ملی مربی تیم می داند کدام یک. بازیکنان بیشتر متکی هستند. صحبت هایی مبنی بر ماندن یا عدم حضور اسکوچیچ در تیم ملی شنیده می شود اما باید منتظر ماند و دید در نهایت تکلیف نیمکت تیم ملی چه خواهد شد. مسلم است که اسکوچیچ در تیم ملی حرفه ای است و نتایج بسیار خوبی کسب می کند.

دیدگاهتان را بنویسید