ترافیک روان در محور شمال / محور لاسم


ساعت: 11:47
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1901828

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور گفت: تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، بزرگراه تهران – شمال و مسیر رفت و برگشت محور قزوین – رشت روان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور گفت: تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، بزرگراه تهران – شمال و مسیر برگشت روان است. بزرگراه قزوین – رشت.

وی ادامه داد: ترافیک در محور قزوین – کرج حدفاصل مهراویلا تا پل فردیس نیمه شلوغ است و در محور تهران – سیو حوالی نسیم شهر نیز ترافیک نیمه شلوغ مشاهده می شود. همچنین در محور شهریار-تهران حدفاصل میدان معدن تا شهرقدس ترافیک نیمه سنگینی وجود دارد.

شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی جاده ها گفت: در برخی مناطق استان گیلان بارش پراکنده باران مشاهده می شود. از این رو به رانندگان توصیه می کنند با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و وقت صرف کنند.

وی درباره انسداد یک محور در استان مازندران و محدودیت تردد با تغییر مسیر گفت: جاده کمربندی محمودآباد – فریدونکنار واقع در استان مازندران به دلیل اجرای عملیات راهسازی در مسیر جنوب مسدود است و تردد در مسیر جایگزین داخل شهر است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، تنها محور شریانی مسدود کشور، جاده ریگان – ایرانشهر و محور لاسم – ارجمند نیز به دلیل مشکلات فصلی مسدود است.

شیرانی در پایان با اعلام شماره تلفن 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر با این شماره تماس گرفته و با آگاهی از آخرین وضعیت آب و هوا و شرایط و ترافیک جاده های کشور مناسب ترین زمان و بهترین مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید