ترفند وحشتناک مرد برای فریب دختران جوان!

سرهنگ علی ولی پور گودرزی در این خصوص گفت: اواسط فروردین ماه سال جاری زنی میانسال با مراجعه به اداره چهارم آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان اعلام کرد که دختر خردسالش به بهانه دیدن دوستانش از خانه خارج شده است. هرگز برنگشت در این مدت این زن با تمام آشنایان خود تماس گرفت اما هیچکس خبری از دخترش نداشت و به پلیس مراجعه کرد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده یک فقدانی گفت: با تشکیل پرونده در پلیس آگاهی تیمی از کارآگاهان با مراجعه به محل سکونت دختر جوان و با استفاده از روش های نوین کشف جرم متوجه شدند که دختر فقدانی رابطه پنهانی دارد. با یک مرد جوان کارآگاهان در نخستین اقدام با اقدامات اطلاعاتی مشخص کردند دختر فقدانی در فضای مجازی توسط مرد جوانی به بهانه ازدواج فریب خورده و از خانه متواری شده است که برای شناسایی هویت متهم کافی بود. در کوتاه ترین زمان ممکن با روش ها و اقدامات هوش علمی.

ولی پور گودرزی گفت: کارآگاهان در گام بعدی با بررسی های تخصصی متوجه حضور دختر فقدانی در منزل متهم شدند، پس از کشف این سرنخ مهم، با هماهنگی لازم با مقام قضایی مرد جوان را دستگیر و موفق به کشف شدند. دختر گم شده
وی افزود: متهم پس از انتقال به شعبه چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه ضمن ابراز ندامت و پشیمانی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از یک دختر نوجوان در فضای مجازی با دادن وعده های واهی ازدواج اعتراف کرد. همچنین با صدور دستور قانونی از سوی مراجع قضایی، دختر فقدانی به آغوش گرم خانواده اش بازگردانده شد و متهم برای بررسی جرایم احتمالی در اختیار کارشناسان پزشکی قانونی پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید