ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی قهرمانی

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی قهرمانی

هفته پایانی لیگ برتر فرا رسید و پرسپولیس به عنوان مدعی اصلی قهرمانی این فصل فردا باید به مصاف نساجی مازندران برود. این دیدار در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر برگزار می شود و شاگردان یحیی گل محمدی می توانند با پیروزی خارج از خانه قهرمانی خود را در این فصل فوتبال ایران قطعی کنند. قرمزها در بازی قبلی خود مقابل گل گهر به برتری 4 بر صفر رسیدند و حالا از تمرین پرسپولیس خبر می رسد که گل محمدی قصد دارد تیمش را بدون تغییر نسبت به دیدار مقابل گل گهر به مصاف نساجی ببرد.

طبق معمول دیدارهای گذشته علیرضا بیرانوند گزینه اول یحیی خواهد بود و در دروازه خواهد بود. بیرانوند که در این فصل به عنوان یکی از مدعیان برتر دستکش طلا شناخته می شود، می خواهد در دیدار مقابل نساجی با کلین شیت به قهرمانی تیمش کمک کند و عنوان مهمی را نیز برای خود رقم بزند.

مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گلسیانی در مرکز خط دفاعی بازی خواهند کرد. این دو بازیکن در این فصل بیشترین حضور را در کنار هم داشته اند و هماهنگی خوبی دارند. گلچیانی بهترین گلزن پرسپولیس در رقابت های لیگ و جام حذفی است و مرتضی در بازی های اخیر تیمش عملکرد بسیار خوبی داشته و به روزهای خوب خود بازگشته است. دانیال اسماعیلی فر پس از نمایش بسیار خوب در دیدارهای اخیر، جایگاه خود را در ترکیب اصلی پرسپولیس قطعی کرده و علی نعمتی در سمت چپ خط دفاعی بازی خواهد کرد.

میلاد سرلک گزینه اصلی گل محمدی برای بازی در پست شماره 6 است و تا زمانی که این بازیکن محروم یا مصدوم نشود، به هیچ عنوان روی نیمکت نخواهد نشست. سروش رفیعی که این روزها فوق العاده سالم است، در کنار سرلاک بازی خواهد کرد و حتی بسیاری از کارشناسان معتقدند از زمانی که سروش به ترکیب اصلی پرسپولیس بازگشت، این تیم به اوج خود رسیده و توانسته در دیدارهای خود پیروز شود. در سمت راست خط میانی، سعید صادقی گزینه اول یحیی گل محمدی است.

سعید در دیدارهای گذشته گل های مهمی به ثمر رساند و چندین پاس گل به هم تیمی هایش داد و نشان داد که آمادگی خوبی دارد. در سمت چپ خط میانی، مهدی ترابی، ستاره این روزهای پرسپولیس بازی می کند. ترابی اولین هت تریک دوران فوتبال خود را در بازی قبلی مقابل گل گهر به ثمر رساند و تا اینجای کار بهترین گلزن پرسپولیس و بهترین گلزن لیگ محسوب می شود. در حمله بار دیگر شاهد حضور وحید امیری و عیسی آل کثیر خواهیم بود.

امیری از زمانی که پست بازی اش عوض شد خیلی موثرتر بود و کمک زیادی به پرسپولیس کرد. همچنین پس از درخشش و گلزنی در دربی و بازی های اخیر، آل کثیر به مهاجم ثابت پرسپولیس تبدیل شده و یحیی آل کثیر را نسبت به بقیه مهاجمان برتری می دهد. به جز این 11 بازیکنی که در ترکیب اصلی حضور دارند، بازیکنانی چون امید عالیشاه، کمال ساقید نیا، سینا اسدبیگی، مهدی عبدی، فرشاد فرجهی، وحدت خانانوف، شیخ دیاباته، لئاندرو پریرا و محمد عمری به عنوان بازیکنان تعویضی حضور دارند. می تواند وارد میدان شود.

دیدگاهتان را بنویسید