تساوی مقابل استقلال برای ما باخت بود!

تساوی مقابل استقلال برای ما باخت بود!

دیدار تیم های استقلال تهران و آلومینیوم در اراک در حالی با تساوی به پایان رسید که گل استقلال از روی پنالتی با خطای لفظی به ثمر رسید و گل شاگردان رسول خطیبی در دقیقه دوم وقت تلف شده به ثمر رسید. اسماعیل شریفات در گفت و گو با خبرورزشی درباره صحنه برخورد توپ با دستش که منجر به پنالتی استقلال و… شد، گفت و گو کرد.

بازی سختی مقابل استقلال داشتی؟

بازی خیلی خوبی بود فکر می کنم همه بچه های تیم ما از این بازی لذت بردند. اگر بازی سختی بود برای استقلال بود.

آیا فکر می کنید مسابقه شما خیلی جدی گرفته نشد؟

فوتبال یک ورزش جدی است و هیچکس در زمین فوتبال با کسی شوخی نمی کند. اگر هم فشاری بود روی تیم ما نبود، بلکه بیشترین فشار روی تیم استقلال بود. در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در اتفاقی شکست خوردیم که به نظرم نقطه عطفی برای تیم ما در زمان بود وگرنه هیچ رقیبی را دست کم نخواهیم گرفت. تیم ما در بازی با صنعت نفت 18 شوت به سمت دروازه داشت و من خودم 9 شوت زدم.

قبول داری سرعت تیمت خیلی بالاتر از سطح لیگ برتر ماست؟

تیم ما به خاطر دفاع چپ و راست ما سریع است. من و علی نژاد که جناح چپ و راست هستیم خیلی سریع حرکت می کنیم. به همین دلیل است که در جریان حمله چهار نفره به تیم مقابل از هم می پاشیم.

آیا توپ در محوطه جریمه به شما برخورد کرد؟

آره! ابتدا به قصد دفع توپ را بالای سرم زدم سپس محمود قائد رحمت خواست آن را دفع کند اما به جای ضربه سر با چکش توپ را زد و وقتی توپ مقابلم به زمین خورد به هوا بلند شد و نوک انگشتانم برخورد کردند. ا

پس توپ به تو خورد؟

آره. او توپ را زد اما اول فکر می کنم در آن لحظه پایم خارج از محدوده بود. سپس توپ به من برخورد کرد.

ضربه ای که زدی به توپ تغییر مسیر داد؟

توپ در نیمه راه به استقلال رسید. شاید اگر توپ به سمت دروازه ما می رفت، داور می توانست بگوید من روی موقعیت خطرناک حریف تاثیر گذاشتم اما توپ به سمت دیگر رفت. اما این تصمیم آقای هورشیدی بود. جالب اینجاست که وقتی عارف آقاسی در محوطه جریمه استقلال به من ضربه زد، حق با او بود. من از عارف جلوتر بودم چطور ممکن است وقتی می توانستم بروم گل بزنم به داور دروغ بگویم؟ آکاشی مرا زد. اما به هر حال ممکن است آقای هورشیدی در این مرحله او را اینطور تشخیص داده باشد.

برای نیمه دوم چه برنامه ای داشتی؟

برای کل بازی برنامه داشتیم و می خواستیم در نیمه اول گل بزنیم. در نیمه اول یکی یکی شکستم چون توپ از من خارج شد. خط دفاعی استقلال را هم پشت سر گذاشتم و با سید (حسینی) تک به تک شدم اما متاسفانه نتوانستم گل بزنم اما در نهایت تاکتیک خود را عوض کردیم و در پایان بازی با فشار زیاد به گل رسیدیم. در مورد استقلال

فرهاد مجیدی را دیده ای؟

قبل از بازی با هم یک احوالپرسی معمولی داشتیم. من با او کاری ندارم. به هر حال آقای مجیدی سرمربی تیم حریف ما بود و من فقط رفتم و با او راحت شدم، همین.

آیا این یک قرعه کشی صادقانه بود؟

اصلا منصفانه نبود! همه ما در پایان بازی ناراحت بودیم که بازی مساوی شد زیرا می خواستیم امتیاز بگیریم. استقلال خوش شانس بود که با ما نقاشی کرد. ما فوق العاده خوب بازی کردیم و او برای ما برابر بود. آمار بازی نشان می دهد که 70 تا 30 کنترل بازی متعلق به آلومینیوم بوده است.

بازی بعدی خود را چگونه می بینید؟

پیکان در اهواز با فولاد مساوی کرد که شاید به ما بفهماند یکی از دیدارهای سخت ما با پیکان خواهد بود. امیدوارم نقی زاده که یکی از عناصر تهاجمی تیم ماست هر چه زودتر به ترکیب اصلی برسد.

دیدگاهتان را بنویسید