نقد درخشان گل محمدی; تساوی امروز یعنی باخت!

حمید درخشان که در برنامه ای آنلاین در فضای مجازی به تحلیل دربی پایتخت پرداخت و با اشاره به بازی امروز گفت: فکر می کنم بازی بدی نبود، در نیمه دوم فکر مربیان می توانست به تیم ها کمک کند که این اتفاق برای استقلال افتاد. و برای پرسپولیس.»؛ پرسپولیس با گلی که زد فکر کرد به تیمش دست نزند که خیلی خطرناک است.

وی افزود: در مورد استقلال هم همین اتفاق افتاد و تغییراتی در ترکیب این تیم ایجاد شد و همین تغییرات باعث کمک به تیم شد.

درخشان از تعویض نشدن یحیی گل محمدی در اواسط نیمه دوم گلایه کرد و گفت: به نظرم یحیی باید کمی در این مورد نظرش عوض شود. در بازی های قبلی که مقابل پرسپولیس قرار داشتیم جلو بودیم و باز هم این اتفاق افتاد و یحیی احساس نمی کرد که زودتر باید تغییر و تعویض انجام دهید چون تعویض ها می تواند به تیم شما کمک کند. تیمی که تحت فشار است و در حال تعویض است، قطعا نیاز به تغییر دارید و این تغییر به تیم شما کمک می کند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: متأسفانه این اتفاق نیفتاد تا اینکه تیم به گل رسید، بعد از گلزنی تیم تغییر کرد که نتوانست کمک چندانی به تیم بکند؛ اما این اتفاق نمی افتد. وقتی در چنین بازی ای جلوتر هستید، حالا فکر نگه داشتن بازی، نگه داشتن توپ و کنترل تیم مقابل می تواند به شما کمک کند و با یک سری تغییرات در خط حمله و هافبک، از فشار تیم مقابل بکاهید.

حمید درخشان باز هم به انتقاد از گل محمدی پرداخت و توضیح داد: امروز خیلی دیر این تغییرات را انجام دادیم و بعد از گلزنی این اتفاق افتاد و فکر نمی‌کنم به اندازه کافی بخواهیم به تیممان کمک کنیم. به میگم عقب افتادی و مساوی کردی ولی برای مساوی کردن برد بازی فکر کنم کل بازی رو باختی!

درخشان با اشاره به نتیجه گفت: تساوی در بازی امروز برای تیم ما خوب نیست. بنابراین اینجا باید فکری از کادرفنی کرد تا تیم پرسپولیس را برای حفظ این تک گل کمک کند و تغییراتی در نوع بازی و ترکیب تیم ایجاد کند که فکر می کنم امروز کادرفنی ما نتوانسته کمک خوبی به تیم کند.

دیدگاهتان را بنویسید