تساوی پرسپولیس و پیکان در دیداری دوستانه

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس ، سرخپوشان تهران تنها بازیکنان باقی مانده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان 2021 هستند که به دلیل تعطیلی مسابقات رسمی داخلی برای آماده سازی برای دو بازی یک چهارم نهایی امروز ، تنها بازیکنان ایرانی هستند. روز شنبه در دیداری دوستانه میزبان تیم فوتبال پیکان بود.

این بازی از ساعت 16:30 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. این تا آخرین بازی رسمی خانگی پرسپولیس ، 57 روز پیش ، در آخرین هفته بیستمین دوره لیگ خلیج فارس ، برابر پیکان بود که در آن پیروزی منجر به پنجمین قهرمانی پیاپی سفید در این رقابت ها شد.

تساوی پرسپولیس و پیکان در دیداری دوستانه

پرسپولیس در این دیدار آمادگی بیشتری داشت که می توان انتظار داشت. در دقیقه 10 مسابقه “سفیدها” اولین گام را برای به ثمر رساندن یک گل برداشتند. در همان لحظه ، یک ضربه مجدد در پشت محوطه جریمه پیکان شلیک شد. مهدی ترابی فرود آمد. انگار می خواست در برابر استقلال تاجیکستان گل را تکرار کند. توپ از بالای سر بازیکنان هر دو تیم عبور کرد اما در آخرین لحظه ستون درب آن را مسدود کرد و در نهایت مدافعان پیکان خطر را دفع کردند.

پرسپولیس سپس به موقعیت جلو رسید و به جناحین حرکت کرد. در دقیقه 20 یکی از همین پاس های چپ با ضربه سر قطر همراه شد اما دروازه بان پیکان توپ را دفع کرد.

در دقیقه 32 وحید امیری می توانست گل اول را به ثمر برساند اما ضربه او در چارچوب نبود و از کنار ضربه بیرون آمد.

بازی در نیمه اول با تساوی به پایان رسید اما پرسپولیس در نیمه دوم خیلی زود به گل رسید و تیرها حتی فرصتی برای پاسخ به حمله برق آسای پرسپولیس نداشتند. تنها ده ثانیه پس از شروع این نیمه ، فرشاد فرجی شروع عالی را برای حمله مهیا کرد و با پاس طولانی پشت مدافعان حریف ، حامد پاکدل صاحب توپ شد. مهاجم پرسپولیس نیز زودتر از دروازه بان حریف با شوت تند و فرار سریع از مدافعان که باید حقه ای انجام دهد به توپ رسید و گل اول بازی را با سر به ثمر رساند.

ابراهیم صالحی در دقیقه 80 گل تساوی پیکان را به ثمر رساند.

پس از آن پرسپولیس هنوز چند موقعیت گل داشت اما بازی با تساوی به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید