پیروزی لیگ ملت های والیبال ایران مقابل استرالیا در دیداری دوستانه


ساعت: 22:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۷
کد خبر: 1876627

تیم ملی والیبال ایران برای آماده شدن برای حضوری شایسته در هفته دوم لیگ ملت ها در دیداری تدارکاتی و دوستانه به مصاف استرالیا رفت و در چهار ست حریف خود را شکست داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت های 2022 در گروه مردان از 31 خردادماه در شهرهای صوفیه بلغارستان و کزون فیلیپین آغاز می شود.

تیم ملی والیبال ایران امشب (جمعه 26 خرداد) در دیداری دوستانه و تدارکاتی در صوفیه به مصاف استرالیا می رود تا برای شروع هفته دوم لیگ ملت ها آماده شود.

این دیدار در چهار ست برگزار شد و شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی ایران در هر چهار ست پیروز شدند.

امین اسماعیل نژاد، مهدی جلوه، امیرحسین توه تک، مرتضی شریفی، محمدطاهر وادی، امیرحسین اسفندیار و محمدرضا حضرت پور شروع کننده های ایران در این دیدار بودند.

شاگردان بهروز عطایی در ست های اول و سوم به ترتیب با نتایج 25 بر 15، 25 بر 17 و 25 بر 15 استرالیا را شکست دادند و با توجه به اینکه مربیان دو تیم قبل از بازی روی چهار ست به توافق رسیده بودند، دیدار تدارکاتی دو تیم یک بازی بود. تنظیم. او ادامه داد و باز هم ایران 25 بر 15 پیروز شد.

سایر بازیکنان تیم ایران نیز در چهار ست این دیدار با شناخت سرمربی تیم ملی به میدان آمدند.

تیم های ایران و استرالیا در هفته اول لیگ ملت ها و در گروه اول این رقابت ها در برزیل به مصاف هم رفتند که تیم ایران با نتیجه 3 بر 1 حریف خود را شکست داد.

برنامه تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها به شرح زیر است:

31 ژوئن، سه شنبه: ایران – بلغارستان; ساعت 21:30

پنجشنبه 11 تیر: ایران – آمریکا; ساعت 21:30

جمعه 12 تیر: ایران – برزیل; 18 ساعت

شنبه 13 تیر: ایران – کانادا; ساعت

دیدگاهتان را بنویسید