لیگ ملت های والیبال ایران جوان پرش 3 پله از تور کانگورو / تیم ملی انتقام استرالیا


ساعت: 07:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855249

دیدار تیم های ملی والیبال ایران و استرالیا در لیگ ملت ها با برتری بامداد پسران ایران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ در چهارمین دیدار روز پنجم لیگ ملت های والیبال 2022 برزیل، دو تیم ملی والیبال ایران و استرالیا به مصاف هم رفتند که شاگردان بهروز عطایی با نتیجه 3 بر 1 حریف خود را شکست دادند تا دومین پیروزی خود را در این مسابقه و 6 ممتاز باشید.

در این ست اول مسابقه، تیم ملی والیبال ایران بازی روانی به نمایش گذاشت و استرالیا تا امتیاز نهم تقریباً با ایران برابری می کرد، اما در ادامه والیبالیست های ایران اقتدار خود را بر زمین حریف دیکته کردند و ست اول 25 بر صفر به پایان رسید. 14 برای. ایران تمام شد تیم ایران در ست اول 13 امتیاز از حمله، دو دفاع، دو سرویس و 8 امتیاز از خطاهای استرالیایی ها به دست آورد.

در ست دوم نیز روند خوب تیم ایران ادامه یافت و با وجود اینکه استرالیا با ایران در رده نخست جدول رده بندی قرار داشت، شاگردان بهروز عطایی با نتیجه 25 بر 22 پیروز شدند و در ست ها 2 بر صفر پیش افتادند.

در ست سوم سه امتیاز اول بازی نصیب تیم استرالیا شد. این موضوع روی بازیکنان جوان ایران تاثیر روانی منفی گذاشت و با وجود تلاش ملی پوشان نتیجه این ست در استرالیا 25 بر 18 شد. تیم ایران در این ست چندین سرویس انجام داد و امتیازات زیادی را از دست داد. رضا رمضانی و صابر کاظمی نیز در این مجموعه بازی کردند.

در ست چهارم تیم ایران و همچنین در ست های اول و دوم، کوبنده شروع کرد تا سرمربی استرالیایی مجبور شود با نتیجه 6 بر 2 به سود ایران استراحت کند اما امتیاز بعدی نیز به پایان رسید. دوباره ایران در مجموع این ست 25 بر 15 به سود قرمزهای ایران بود تا در نهایت تیم والیبال مردان ایران سه بر یک پیروز میدان شود.

عملکرد تیم ایران مقابل استرالیا از هر نظر اعم از حمله، دفاع و سرویس بهتر از حریف بود و با این نتیجه تیم ایران علاوه بر کسب دومین برد، شکست سه ساله گذشته مقابل این تیم را جبران کرد. سال

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ابتدای این دیدار از ترکیب میلاد عبادی پور (کاپیتان)، امیرحسین توختک، امین اسماعیل نژاد، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، محمد طاهر وادی و هاها استفاده کرد.

ترنت اودا، همیشه هیزلدن، اتان گرت، بیو گراهام، نیکلاس باتلر و مکس سنیکا در ابتدای بازی در ترکیب اصلی تیم استرالیا حضور داشتند و لوک پری لیبروی تیم بود. هدایت تیم استرالیا بر عهده دیوید پرستون بود.

این دیدار را ورا ماچان والتر هوگو از پرو به عنوان داور اول و بورو ایگلسیاس ریکاردو از کوبا به عنوان داور دوم قضاوت کردند.

پس از این دیدار؛ امین اسماعیل نژاد از تیم ایران با 23 امتیاز عنوان موفق ترین بازیکن این دیدار را از آن خود کرد و در تیم استرالیا نیز هازلدن با 17 امتیاز همیشه بهترین بازیکن این مسابقه شد.

تیم ملی والیبال ایران در ست های این دیدار در مجموع 93 امتیاز به دست آورد که 48 امتیاز در حمله، 12 امتیاز در دفاع، 5 امتیاز در سرویس و 28 امتیاز از خطاهای بازیکنان استرالیا است. کانگورویی ها نیز در مجموع 76 امتیاز در این دیدار به دست آوردند که شامل 40 امتیاز حمله، 9 سیو، دو امتیاز سرویس و 25 امتیاز از بازیکنان ایرانی بود.

تیم والیبال مردان ایران امروز (یکشنبه 22 خردادماه) در کمتر از 14 ساعت دو دیدار برگزار می کند که در دومین دیدار از ساعت 20:30 در دومین دیدار به مصاف ژاپن می رود تا کار خود را در هفته اول آغاز کند. لیگ ملت ها

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید