تسلیت مدیرکل هنرهای تجسمی درگذشت عطاولا امیدوار

ساعت: 14:42
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798268

هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت هنرمند پیشکسوت عطاولا امیدوار را تسلیت گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت هنرمند پیشکسوت عطاولا امیدوار را تسلیت گفت. در بخشی از این پیام آمده است:

«عطولا امیدوار تحصیل کرده، محجوب و محبوب اهالی فرهنگ و هنر بود. زیرا نام زیبا با نامش همیشه روحیه ای بزرگ، امیدوار، مهربان و خوش خلق بوده است.

تأثیرات مهم هنری او در عرصه معماری برای همیشه در فرهنگ و هنر ایران به یادگار خواهد ماند و تجربه گرایی ها و نوآوری های ارزشمند او در عرصه هنر دیجیتال، عکاسی و موسیقی جایگاه یک هنرمند میان رشته ای را به او بخشیده است.

خوشایندتر این است که اهالی فرهنگ و هنر از اذان ویژه خود که با ساز بای ترک ترک ساحلی و نیز آوازهای نوا و همایون و چهارگا می خوانند خاطرات خوش و معنوی دارند و می نشینند. در قلب آنها، روح آنها.”

مصفری این ضایعه بزرگ را به جامعه هنری به ویژه خانواده امیدوار تسلیت گفته و از خداوند مهربان هنرمند زنده برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت دارد.

آتاولا امیدوار، هنرمند، نقاش، عکاس و معمار در 4 ژانویه بر اثر سرطان درگذشت.

تشییع پیکر این هنرمند پیشکسوت روز پنجشنبه 16 دی ماه ساعت 11 صبح از مقابل خانه هنرمندان برگزار و پیکر وی در قطعه هنری بهشت ​​زهرا (س) به خاک سپرده می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید