تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید میرزایی در سوادکوه


ساعت: 12:42
تاریخ انتشار: 07/08/1401
کد خبر: 1900193

پیکر پاک شهید تازه تفحص شده رمضانعلی میرزایی امروز هشتم مهرماه پس از 38 سال پس از تشییع باشکوه در روستای پیرنیم دهستان زیراب شهرستان سوادکو تشییع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، پیکر مطهر شهید رمضانعلی میرزایی چندی پیش صبح امروز هشتم مهرماه با حضور خانواده های معظم شهدا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، جانبازان سرفراز سپانی، ایثارگران، مومنان و شهدا تشییع شد. مردم شریف منطقه، مسئولین ادارات و نهادها از امامزاده عبدالحق زیراب در سوادکوه تشییع و سپس جهت خاکسپاری به روستای پیر نعیم منتقل شدند.

رمضانعلی میرزایی پس از 38 سال در منطقه شرق دجله با ردیابی شبانه روزی تیم تحقیق پیدا شد و پس از انجام آزمایش DNA هویت شهید عزیز مشخص شد.

گفتنی است مراسم وداع با پیکر پاک این شهید گرانقدر شب گذشته با نماز مغرب و عشاء و مداحی با حضور جمع کثیری از مردم قدرشناس در آستان مقدس امامزاده عبدالحق (ع) زیراب سوادکو برگزار شد. .

شهید «رمضانعلی میرزایی» اهل روستای پیرنیم از توابع شهرستان سوادکوه بود که در عملیات بدر در اسفند ماه سال 63 در منطقه جزیره مجنون (شرق دجله) به شهادت رسید و اکنون پس از سالها جاودانگی پیکر پاکش شناسایی شده است. و مادر باردار 38 ساله بیمار که زنده بود تمام شد.

1ac08aef 9e06 49aa ba47 abac1266cdd1 خبر خاکستری

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ضمن شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید والامقام رمضانعلی میرزایی گفت: امروز شاهد حضور پیکر مطهر شهید عزیزی هستیم که به خاک سپرده شد. وطنش پس از 38 سال شهید بزرگواری که برای حفظ دین و نظم بخشیدن به آن جان گرانبهای خود را داد تا در آرامش و آسایش زندگی کنیم.

کهنسال اذعان داشت: حضور شهدای عزیز علاوه بر تامین امنیت، فضای جامعه را عطر و بوی شهادت، شهادت و جهاد می بخشید. ادامه خواهیم داد

b9ea772f 9081 454d 98c2 56f3ad895262 خبر خاکستری

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران یادآور شد: ما به برکت این شهدای عزیز زنده ایم، دشمنان نظام و دین و انقلاب بدانند که در حالی که نام و یاد شهدا در جای جای کشور عزیزمان می درخشد و فرهنگ مردم این سرزمین می درخشد. ایثار و شهادت در جامعه اسلامی ما ادامه می دهد، هیچ اتفاق بدی برای این کشور نخواهد افتاد و شهدا رمز ماندگاری و تثبیت نظام هستند.

پیکر پاک این شهید دوران دفاع مقدس صبح امروز جمعه هشتم مهرماه با حضور مردم ولایتمدار سوادکوه از جبهه ارتش شهرستان به سمت روستای پیرنیم بخش زیراب شهرستان سوادکوه تشییع شد.

شهید گرمزن علی میرزایی اهل روستای پیرنیم از توابع شهرستان زیراب شهرستان سوادکوه در اسفند ماه سال 63 در سن 18 سالگی در عملیات بدر منطقه هورالعظیم جزیره مجنون (شرق دجله) به شهادت رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید