پیکر مطهر شهید گمنام در سوادکوه تشییع می شود


ساعت: 14:55
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883587

عبدالله ملکی از تشییع پیکر یک شهید گمنام در ایام محرم در شهرک سوادکو خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار عبدالله مالکی عصر امروز در مراسم استقبال، تشییع و تشییع پیکر مطهر شهید گمنام که با حضور فرماندهان سپاه و مدیران فرهنگی شهرستان های سوادکوه و قائم شهر در محل مجتمع فرهنگی و هنری برگزار شد. شهدای هرماکلا اعلام و اعلام کرد: پیکر مطهر آلاله زهرایی در دهه اول محرم میهمان مردم استان مازندران خواهد بود.

وی افزود: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید گمنام شامگاه پنجشنبه 22 مردادماه با حضور مردم شهیدپرور و قدرشناس در شهرک پل صفید برگزار و از محل فرهنگسرای شهدای خرمکلا به خاک سپرده می شود. مجتمع.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از ورود پیکر شهید گمنام در روز سه شنبه 20 مرداد ماه خبر داد و افزود: همچنین مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید گمنام در روز گذشته برگزار می شود. عصر چهارشنبه 12 مرداد در قائم شهر.

این مسئول با بیان اینکه پیکر این شهید گمنام صبح پنجشنبه در یادواره شهدای سوادکوه حاضر می شود، گفت: همچنین در دو روز حضور این شهید، برنامه های فرهنگی در شهرهای قائم شهر، سوادکوه و شمال پیش بینی شده است. سوادکوه.

ملکی با اشاره به اینکه یادمان های شهدای گمنام محل تفکر و گفتمان فرهنگی جوانان محسوب می شود و باید در شأن شهدا ساخته شود، گفت: یادمان های شهدای گمنام در شهرستان زیراب و پل سفید نیازمند تلاش مسئولان و باید توجه ویژه ای به ساخت این دو مکان داشته باشند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید