پیکر مطهر 4 شهید گمنام در کرمان تشییع می شود

ساعت: 20:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799840

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان؛

مهدوی فرد از تشییع و تدفین شهدای گمنام در شهرستان های رفسنج، بم و گیرافت در سالروز وفات حضرت آمل بینین (س) خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود مهدوی فرد مدیرکل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان اظهار داشت: 112 گلزار شهدای گمنام در استان کرمان وجود دارد که 296 شهید گمنام هم اکنون در استان کرمان هستند. .

وی در ادامه با بیان اینکه استان کرمان در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) میزبان پیکرهای مطهر چهار شهید گمنام است، ادامه داد: امام شهرستان یادگار این شهرستان تشییع می شود.

مهدوی گفت: این شهدای گمنام در شهرستان های رفسنج، بم و گیرافت تشییع می شوند.

وی تصریح کرد: این شهید در 19 اسفند 96 در سن 23 سالگی در منطقه ببر شرقی و در عملیات بدر در راسکان به شهادت رسید. شهید دیگر 16 ساله در گیرافت است که در عملیات کربلای 5 و در شلمچه به شهادت رسید. شهید اهل شهرستان گیرافت در شهرستان علی آباد تشییع شد، وی 19 سال سن دارد و در عملیات کربلای 5 و در منطقه شلمچه در دوران دفاع مقدس به شهادت رسید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان کرمان تصریح کرد: پیکر مطهر دو شهید گمنام 23 آذرماه وارد فرودگاه گیرافت می شود و مورد استقبال مردم و یک دستگاه خودرو قرار می گیرد.

وی در پایان گفت: مراسم وداع با شهدای گمنام در بم در مرکز آموزش عالی بم و ساعت 20 روز 25 دی ماه در رفسنج در حسینیه ثارالله رفسنج و گیرافت در دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود.

انتهای پیام/ آی

دیدگاهتان را بنویسید