تشییع پیکر مطهر 7 شهید گمنام در فارس همزمان با ایام فاطمیه


ساعت: 18:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1917244

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های حراست فارس اعلام کرد:

سردار کشکی از تشییع هفت شهید گمنام همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در استان فارس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شیرازسردار سعید کوشکی جهرمی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس از برگزاری مراسم تدفین هفت شهید گمنام همزمان با ایام سوگواری و سوگواری سیدالشهدا(ع) خبر داد. شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در استان فارس، پیکر مطهر این شهدا روز شنبه پنجم آذرماه در فرودگاه بین المللی آیت الله دستغیب شیراز مورد استقبال قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه قرار است مراسم تشییع پیکر پاک این شهدا در تمامی شهرستان های استان فارس برگزار شود تا مردم مناطق مختلف استان از فضای معنوی معطر به عطر شهادت بهره مند شوند، گفت: : چهار مکان در شهر شیراز محل دفن محسوب می شود

سردار کوشکی ادامه داد: استان فارس به عنوان قطب اجرایی استان میزبان یادمان یک شهید گمنام خواهد بود. همچنین یک شهید گمنام در آموزش و پرورش فارس، یک شهید در پردیس علوم پزشکی شیراز واقع در صدرای شیراز و یک شهید در واحد تولیدی وابسته به وزارت دفاع تشییع می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس افزود: سه شهید در سه شهرستان تشییع می شوند مراسم تدفین یک شهید در دانشگاه آزاد مرودشت و یک شهید در بخش خاوران شهرستان خفر برگزار می شود. و شهید در شهرستان فسا برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام همزمان با سراسر کشور برگزار شد، گفت: این آیین در روز سه شنبه 15 دی ماه 1401 همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در شیراز برگزار شد. روبروی دانشگاه شیراز واقع در میدان ارم به سمت میدان امام حسین (ع) برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید