تصادف زنجیره ای 50 خودرو در جاده بهبهان – رامهرمز / چند خودرو سوخته / 4 کشته تاکنون

تصادف زنجیره ای 50 خودرو در جاده بهبهان - رامهرمز / چند خودرو سوخته / 4 کشته تاکنون

روز جدید : مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و مرکز پیش بیمارستانی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی جندی شاپور اهواز از تصادف زنجیره ای بیش از 50 دستگاه خودرو در محور بهبهان – رامهرمز خبر داد. دقایقی بعد رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان در اطلاعات تکمیلی با بیان اینکه این حادثه در دو خط اتفاق افتاد، گفت: در یک لاین 9 خودرو با هم برخورد کردند و در لاین مقابل در فاصله حدود 200 متری حدود 50 خودرو و 3 خودرو با هم برخورد کردند. وی گفت: سه سرنشین یک خودرو و یک سرنشین خودروی دیگر جان باختند.

عارف شرهانی گفت: صبح امروز (20 آذرماه) در تماس با سامانه 115، خبری مبنی بر تصادف زنجیره ای بیش از 50 دستگاه خودرو در محور بهبهان – رامهرمز روبروی روستای دودانگه بهبهان گزارش شد.

وی افزود: چهار خودرو پس از این حادثه در آتش سوختند. تاکنون سه نفر در این حادثه جان خود را از دست داده اند.

جندی شاپور اهواز، مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه این حادثه ناشی از مه گرفتگی بوده است، گفت: در علوم پزشکی اهواز نیز آماده باش هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان با بیان اینکه این حادثه در دو خط اتفاق افتاد گفت: 9 خودرو در یک لاین و در لاین مقابل در فاصله حدود 200 متری حدود 50 خودرو با هم برخورد کردند و 3 خودرو در آتش سوختند.

وی گفت: سه سرنشین یک خودرو و یک سرنشین دیگر جان باختند.

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر اکثر جاده های خوزستان مه آلود بوده و شاهد تصادفات متعددی بوده ایم، گفت:

دیدگاهتان را بنویسید