پلیس: یک پلیس در راه بازگشت از ماموریت زندان اوین کشته شد/ شورشیان با ریختن روغن سوخته جاده را لغزنده کردند. او هم تصادف کرد

پلیس: یک پلیس در راه بازگشت از ماموریت زندان اوین کشته شد/ شورشیان با ریختن روغن سوخته جاده را لغزنده کردند.  او هم تصادف کرد

روز جدید سردار حسین رحیمی در مراسم تشییع پیکر شهید استواریکم لطفی پور گفت: در حضور این شهید بزرگوار بار دیگر عهد می بندیم که در پاسداری از هستی، امنیت و آرامش شهروندان و اطاعت از عزیزان لحظه ای دریغ نکنیم. رهبر و با اقتدار در برابر دشمنان و مزدوران و ما در کنار آنها خواهیم بود.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شهادت یکی از ماموران پلیس در حین بازگشت از ماموریت در اطراف زندان اوین خبر داد و تاکید کرد: ماموران نیروی انتظامی برای حفظ امنیت و آرامش مردم لحظه ای درنگ نخواهند کرد.

سردار حسین رحیمی در مراسم تشییع پیکر شهید استواریکم لطفی پور از اعضای تیم امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که در حین بازگشت از ماموریت در اطراف زندان اوین به شهادت رسید، این حادثه را تبریک و تسلیت گفت و گفت: با حضور در این زندان. شهید بزرگوار، بار دیگر تعهد می دهیم که در حفظ امنیت و آرامش شهروندان و اطاعت از رهبر عزیزمان لحظه ای درنگ نخواهیم کرد و با اقتدار در مقابل دشمنان، مزدوران و یاران آنها ایستادگی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در فرهنگ لغت ایثار و مجاهدت، شهادت پاداشی است که خداوند به بندگان مخلص و برگزیده خود می دهد که برای حفظ امنیت و آرامش مردم تلاش می کنند.

رحیمی با اشاره به شهادت این پلیس گفت: این شهید به همراه گردان خود برای برقراری نظم و آرامش به زندان اوین اعزام شد. پس از انجام این مأموریت، در هنگام بازگشت و اعزام به مأموریتی دیگر، به دلیل لغزنده بودن جاده ای که توسط شورشیان با ریختن روغن سوخته ایجاد شده بود، در مسیر محل مأموریت دچار حادثه شد.

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در این حادثه تعدادی از همکاران ما مجروح شدند که لطفی بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید و جان خود را فدای امنیت و آرامش جامعه کرد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس کلانشهر، رحیمی با تاکید بر اینکه شهادت بستگان و همکاران ما منجر به وقفه در ماموریت های ما نمی شود، اظهار داشت: این موارد عزم و اراده ما را بیشتر می کند و بار دیگر در حضور اقشار مختلف مردم قول می دهیم. این شهید بزرگوار که در حفظ امنیت و آرامش شهروندان و اطاعت از رهبر عزیزمان لحظه ای درنگ نخواهیم کرد و با اقتدار در برابر دشمنان و مزدوران و یاران آنان خواهیم ایستاد.

دیدگاهتان را بنویسید