تصادف کامیون و اتوبوس کارکنان یک کارخانه در استان مرکزی/ 5 نفر جان باختند و 14 نفر مجروح شدند.

تصادف کامیون و اتوبوس کارکنان یک کارخانه در استان مرکزی/ 5 نفر جان باختند و 14 نفر مجروح شدند.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور کشور گفت: در تصادف یک دستگاه کامیون و اتوبوس شرکت کارگران کارخانه در استان مرکزی 14 نفر مجروح و 5 نفر جان باختند. به گفته سرهنگ شیرانی علت این حادثه نقص فنی اتوبوس بوده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور کشور گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه کامیون و اتوبوس شرکت کارگران کارخانه در استان مرکزی 14 نفر مجروح و 5 نفر کشته شدند.

«سرهنگ احمد شیرانی» رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه کشور در گفت و گو با جزئیات این حادثه گفت: در ساعت 06:35 یک دستگاه کامیون با اتوبوس شرکت کارکنان یکی از کارخانه های استان مرکزی برخورد کرد. – تفرش – ( اوس تفرش – فرمهین، گارنه آگر کمر).داده می شود.

وی ادامه داد: در این حادثه 14 نفر مجروح و متأسفانه 5 نفر جان خود را از دست دادند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور کشور با اشاره به قربانیان این حادثه گفت: متاسفانه در این حادثه راننده کامیون و 4 سرنشین جان خود را از دست دادند.

به گفته سرهنگ شیرانی علت این حادثه نقص فنی اتوبوس بوده است.

وی با تاکید بر اینکه پایان این هفته زمان مناسبی برای سفرهای بین شهری نیست، خاطرنشان کرد: بارندگی ها و تداوم سردی هوا باعث افزایش لغزندگی سطح جاده ها به ویژه در گردنه های کوهستانی شده است. هر ساله در فصل زمستان متاسفانه شاهد افزایش تصادفات جاده ای هستیم. این بارندگی ها سطح لغزنده جاده ها را افزایش می دهد و در صورتی که راننده با سرعتی برابر با شرایط آب و هوایی عادی و بدون مراقبت های لازم رانندگی کند، احتمال تصادف افزایش می یابد. البته سرعت گرفتن در این شرایط بی خطر است و حفظ فاصله بیشتر از خودروی جلویی می تواند از بسیاری از این تصادفات جلوگیری کند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور کشور خاطرنشان کرد: هموطنانی که مجبور به تردد هستند باید برای رانندگی در این شرایط آمادگی داشته باشند. از سالم بودن خودرو و سیستم گرمایشی خودرو، پر بودن باک بنزین و داشتن زنجیر چرخ یکی از الزامات سفر است.

دیدگاهتان را بنویسید