تصادف سه خودرو در جاده تهران – ساوه / 4 نفر مجروح و 2 نفر جان باختند


ساعت: 02:55
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817721

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از تصادف سه خودرو در جاده تهران – ساوه خبر داد و گفت: در این تصادف 4 نفر مجروح و 2 نفر جان باختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شاهین فتحی از امدادرسانی ربات قرمز هلال احمر کریم به همراه اورژانس 4 مصدوم تصادف نیسان و دو پراید در جاده تهران – ساوه خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر جان باختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: ساعت 21 و 40 دقیقه پنجم فروردین گزارشی مبنی بر تصادف نیسان و دو دستگاه خودروی پراید در محور تهران – ساوه بعد از رودخانه شور در مرز تهران – ساوه گزارش شد. . این خبر به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان تهران اعلام شد.

وی گفت: بلافاصله دو عامل از پایگاه امداد و نجات پرند (تهران – ساوه پرداختی) به محل اعزام شدند.

فاطی گفت: پس از رسیدن تیم های عملیاتی و ارزیابی صحنه مشخص شد این حادثه 6 فقره تصادف داشته که متاسفانه قبل از رسیدن نیروهای عملیات هلال احمر دو نفر از آنها بر اثر شدت جراحات جان باختند. تصادف و جراحات».

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: عملیات امداد و نجات با کمک اورژانس و سایر عوامل برای امدادرسانی به چهار مجروح دیگر آغاز شد.

فاطی افزود: حال یکی از مجروحان وخیم بود که توسط پزشک آمبولانس داروهای تخصصی احیاء به وی تزریق شد و عملیات احیای قلبی ریوی آغاز شد و با کمک اورژانس به مرکز درمانی فاطمه زهرا(س) رباط کریم منتقل شد. کارگران هلال احمر

وی ادامه داد: از سه مصدوم دیگر دو مصدوم دیگر به دلیل نیاز به تکمیل چرخه درمانی توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند و یک نفر دیگر نیز به صورت سرپایی مداوا شد.

فاتی گفت: اجساد دو متری این حادثه نیز به پلیس آگاهی تحویل و عملیات در ساعت 22:30 خاتمه یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید