تصمیم جدی این شاه ماهی برای جدایی از پرسپولیس

تصمیم جدی این شاه ماهی برای جدایی از پرسپولیس

جلسه باشگاه پرسپولیس روز گذشته برگزار شد و همانطور که انتظار می رفت هیات مدیره این باشگاه با توجه به عملکرد خوب فصل گذشته خود با حداقل تغییرات مواجه شد. در واقع به جای رضا درویش فقط یک عضو جدید در هیات مدیره پرسپولیس می بینیم. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای ادامه کار همه اعضای هیات مدیره باشگاه خود، عضو جدیدی را برای جایگزینی وی پیشنهاد کرد که به این معناست که وی دیگر حق رای در جلسات هیات مدیره باشگاه را نخواهد داشت. پرسپولیس.

توافق قبل از ملاقات

لازم به ذکر است، جلسه روز گذشته باشگاه پرسپولیس در حالی برگزار شد که وزیر ورزش، وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان خصوصی سازی بین یکدیگر توافق کردند که این باشگاه با حداقل تغییرات در هیات مدیره به کار خود ادامه دهد. و رضا درویش مدیرعامل باقی خواهد ماند. در واقع این تصمیمات فقط در مجمع تصویب شد. درویش یک روز قبل از جلسه از ماندنش در پرسپولیس مطمئن شد و به همین دلیل در همان روز و ساعاتی قبل از جلسه دستور داد تا مبلغ جدیدی به ارتش سرخ پرداخت شود.

بیرانوند شوکه شده جواب داد

علیرضا بیرانوند به عنوان ملی پوش و یکی از کاپیتان های تیمش، اولین بازیکنی بود که به دلیل عقب افتادگی درخواست هایش تصمیم گرفت به باشگاه پرسپولیس اطلاع دهد. این اقدام بیرانوند برای بازیکنان این تیم دور از انتظار نبود زیرا او پیش از فینال جام حذفی به برخی از هم تیمی هایش گفته بود که می خواهد این کار را انجام دهد. در همین راستا مدیریت باشگاه پرسپولیس بلافاصله دستور پرداخت بخشی دیگر از مطالبات اعضای تیمش را صادر کرد تا از تذکر سایر بازیکنان جلوگیری شود. قرمزها در حال حاضر 84 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده اند و 16 درصد علاوه بر پاداش آنها مورد نظر است. از این 16 درصد اما 2.5 درصد سهم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است. در هر صورت شوک بیرانوند به باشگاه جواب داده و قرمزها می توانند امیدوار باشند که در روزهای آینده ذره ذره به خواسته های خود برسند.

نامه سازمان لیگ به باشگاه

با توجه به اینکه علیرضا بیرانوند اخطار خود را به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال کرده است، پیش از ظهر دیروز سازمان لیگ طی نامه ای رسمی با امضای بازیکن ملی پوش بیرانوند، فسخ یک طرفه قرارداد بیرانوند را به اطلاع باشگاه پرسپولیس رساند. درویش در پاسخ به این نامه از معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس خواست تا در اسرع وقت با وکیل بیرانوند جلسه ای برگزار و بر سر پرداخت مطالبات وی به توافق برسند. گفته می شود باشگاه پرسپولیس برای جلوگیری از فسخ یک طرفه بیرانوند در حال بررسی پرداخت یک فقره طلب بیرانوند است. پیشنهاد ویژه خوب تیم عربستانی به علی بیرو او را وسوسه کرد.

تکانه های منفی گل محمدی

سرمربی پرسپولیس پس از قهرمانی تیمش در جام حذفی در بیانیه ای اعلام کرد که شاید تمایلی به ادامه کار با این تیم نداشته باشد و تا نیم فصل استراحت کند. او پس از این اظهار نظر به مرخصی رفت و ارتباطی با باشگاه پرسپولیس نداشت. سوالی که در این باشگاه شایعاتی مبنی بر جدی بودن تصمیم یحیی ایجاد کرده است چرا که یحیی مربی با دیدگاهی است و در سال های اخیر همواره برنامه های خود را قبل از شروع فصل نقل و انتقالات به باشگاه برنامه ریزی و ابلاغ کرده است. اما در شرایط فعلی که تیم های رقیب پرسپولیس فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز کردند، یحیی به تعطیلات رفت و کمی بی تفاوتی نشان داد. این تکانه های منفی یحیی در مورد آینده اش در پرسپولیس، احتمال جدایی او از این تیم را افزایش داده است. حتی نزدیکان این مربی معتقدند یحیی قصد استراحت دارد و تصمیم او در این زمینه جدی است.

درویش منتظر لیست یحیی نیست

رضا درویش پس از اطمینان از ادامه حضورش در باشگاه پرسپولیس به دنبال این است که در اسرع وقت با یحیی ارتباط برقرار کرده و از تصمیم نهایی این مربی مطلع شود. اگر بنا به دلایلی نتواند با یحیی ارتباط برقرار کند یا مذاکراتش به نتیجه نرسد، دست به کار نمی شود و برای تمدید قرارداد بازیکنان آزاد تیمش اقدام می کند. بازیکنانی چون گئورگی گلسیانی، میلاد سرلک، سعید صادقی، عیسی آل کثیر و امید عالیشاه اولویت مدیریت باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد هستند. از آنجایی که برخی از تیم های رقیب به دنبال وسوسه این افراد برای به خدمت گرفتن آنها هستند، باشگاه پرسپولیس می خواهد هر چه زودتر تکلیف آنها را مشخص کند. طبق این مذاکرات، حتی اگر هر یک از این افراد تصمیم به جدایی داشته باشند، این موضوع به باشگاه اطلاع داده می شود.

پرسپولیس کمیته فنی نخواهد داشت

باشگاه استقلال یک روز قبل از این جلسه 7 پیشکسوت را به عنوان اعضای جدید کمیته فنی معرفی کرد. در همین رابطه یکی از کارکنان این باشگاه مدعی است که سازمان خصوصی سازی خواهان داشتن کمیته فنی است. اما با پیگیری هایی که از باشگاه پرسپولیس داشتیم، این اتفاق در باشگاه پرسپولیس نمی افتد. به گفته یکی از کارکنان باشگاه پرسپولیس، رضا درویش همیشه از پیشکسوتانی چون علی پروین، حمید استیلی، محمود خوردبین و … مشورت می کند. برای یک سری از تصمیماتش اما قصد تشکیل کمیته فنی در باشگاه پرسپولیس را ندارد.

ابراز تمایل جسورانه برای حضور در پرسپولیس

شجاع خلیل زاده که به دلیل مصدومیت نتوانست تیم ملی را در مسابقات CAF همراهی کند، این روزها صحبت هایش با باشگاه سپاهان زیاد شنیده می شود. اما او این موضوع را تکذیب کرد و باشگاه سپاهان هم اعلام کرد که مورایس تمایلی به خرید این بازیکن ندارد. اما در مورد شجاع با خبر شدیم که او برای بازگشت به پرسپولیس ابراز تمایل کرده و منتظر است هر چه زودتر تکلیفش مشخص شود. پرسپولیس در شرایط فعلی با کمبود مهره در دفاع مواجه نیست مگر اینکه مرتضی پورعلیگنجی یا گلسیانی تصمیم به جدایی بگیرند. البته قرارداد گلسیانی به پایان رسیده است اما پرسپولیس به دنبال تمدید این بازیکن است. شجاع تا پایان این هفته منتظر خواهد ماند تا وضعیتش با پرسپولیس مشخص شود.

دیدگاهتان را بنویسید