آزادسازی شاه ماهی استقلال تایید شد؟ من باید تصمیم جدیدی در مورد آینده بگیرم

آزادسازی شاه ماهی استقلال تایید شد؟  من باید تصمیم جدیدی در مورد آینده بگیرم

محمد محبی، وینگر و ستاره تیم فوتبال استقلال در لیگ بیست و دوم در گفت وگویی درباره وضعیت خود برای فصل آینده گفت:

بعد از پایان لیگ برتر با اینکه 4-5 پیشنهاد خوب داشتم اما قرارداد نبستم و همچنان به خاطر هواداران استقلال منتظر هستم. به عنوان یک بازیکن دوست دارم در استقلال بمانم و وظیفه رضایت باشگاه پرتغالی بر عهده مدیران استقلال است نه من به عنوان بازیکن.

وی افزود: دوست دارم فصل آینده در استقلال باشم اما مدیران این باشگاه 20 روز است که هیچ توافقی برای من و استقلال انجام نداده اند و دیگر نمی توانم صبر کنم. 4-5 پیشنهاد خوب داشتم اما به خاطر انتظار استقلال چند پیشنهاد را از دست دادم چون یک باشگاه 2 هفته بیشتر منتظر نمی ماند تا بازیکنی جواب بدهد. قبل از تمام شدن فرصت باشگاه سانتا کلارا می توانستم به هر تیمی که می خواستم بروم اما همچنان منتظر این باشگاه هستم چون به فکر هواداران استقلال هستم.

محبی ادامه داد: باشگاه استقلال هنوز 140 هزار یورو برای حضور من در فصل گذشته در کلاب سانتا کلارا پرداخت نکرده است و برای این فصل باشگاه پرتغالی 600 هزار یورو می خواهد و من دوست دارم بمانم اما مدیران باشگاه استقلال چیزی نگرفته اند. توافق تا کنون من بیشتر قرارداد این فصل را می خواهم اما در طول فصل یک بار هم در مورد مبلغ قراردادم و دریافتی از استقلال صحبت نکردم و هنوز هم پولم را ندادند که چطور می خواهند سانتا کلارا را پرداخت کنند. تا 2 هفته پیش می‌توانستم به هر تیمی که می‌خواستم بروم، اما حالا هر تصمیمی که سانتا کلارا بگیرد و بند 600000 دلاری آزاد شود، دیگر تصمیم با من نیست. شنیدم ایمیلی که قائم مقام باشگاه به هواداران استقلال داده مربوط به جذب من بوده اما اینطور نبود. این ایمیل فقط درخواست مذاکره بود در صورتی که باشگاه سانتا کلارا شماره نقل و انتقال من را به مدت 40 روز به باشگاه استقلال اعلام کرد. اگر باشگاه استقلال می خواست من را استخدام کند فقط ایمیل پرداخت را به باشگاه سانتا کلارا اعلام می کرد نه ایمیل مذاکره باشگاه 2 را.

وینگر و ستاره تیم فوتبال استقلال در لیگ بیست و دوم گفت: مدیر برنامه های من 40 روز مانده به پایان لیگ به مدیران باشگاه گفت که باید هر کاری که لازم است برای ماندن من انجام دهند و من هم به آقای دکتر گفتم. حجت کریمی و مدیران باشگاه 2 هفته پیش به شما در پایان هفته فرصت زیادی ندارند اما هیچ توافقی انجام ندادند. من عاشق هواداران استقلال هستم و به خاطر آنها تا این لحظه صبر کردم، چون دوست دارم در استقلال بمانم و اولویتم استقلال است اما همانطور که گفتم باشگاه در مذاکراتش با باشگاه پرتغالی به توافق نرسید. چطور باشگاه استقلال می تواند 600 هزار یورو به باشگاه پرتغالی بپردازد در حالی که بیشتر مبلغ قرارداد ریال توسط من پرداخت نشده است؟

محبی در پایان گفت: باز هم می گویم که به فکر هواداران استقلال هستم و همچنان متعهد هستم که سال آینده در کنار این تیم باشم. من عاشق هواداران استقلال هستم اما مدیران باشگاه تا آخر هفته فرصت دارند تا با سانتاکلارا به توافق برسند و اگر برخلاف میل درونی ام این اتفاق نیفتد، باید تصمیم جدیدی در مورد آینده بگیرم.

دیدگاهتان را بنویسید