اختلاف نظر بر سر نیاز تیم ملی باعث شد این تصمیم را بگیرم + عکس


ساعت: 11:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805419

زمزمه تایید شد؛ پایان مربی اسپانیایی هندبال

سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال از ادامه همکاری با تیم ملی هندبال ایران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسابقات قهرمانی آسیا که از 19 ژانویه تا 3 فوریه در دمام عربستان سعودی برگزار شد. تیم ملی هندبال ایران در مسابقات به مقام چهارمی بسنده کرد و البته سهمیه مسابقات جهانی را نیز کسب کرد.

تیم ملی هندبال ایران با قدرت این مسابقات شروع کرد و با 3 پیروزی متوالی مقابل استرالیا، هند و عربستان میزبان در مرحله دوم به عنوان صدرنشین در مرحله گروهی قرار گرفت و کسب سهمیه جهانی را به ثبت رساند.

سری شکست ها از ایران شروع شد و ما ابتدا در مرحله دوم جنگ با بحرین شکست خوردیم، در نیمه نهایی به قطر باختیم و در بازی برگشت در بازی برگشت مقابل عربستان، باز هم علنا ​​شکست خوردیم تا هندبالیست ها بتوانند. از دست دادن سکو و مدال کوتاه باشید.

دمام در پایان این رقابت ها ناگهان اعلام کرد که مانوئل فرناندز سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال قصد ترک نیمکت تیم ملی ایران را دارد. تنها ساعاتی پس از شکست مقابل عربستان در دیدار رده بندی، سرمربی اسپانیایی خواستار قطع همکاری با تیم ملی هندبال ایران شد..

قرارداد مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال ایران تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا بود. با پایان یافتن قرارداد فدراسیون با فرناندز، سرمربی اسپانیایی او به دنبال بازگشت مستقیم از عربستان به اسپانیا بود و تمایلی به همراهی تیم ملی در بازگشت به ایران نداشت.

نمایندگان فدراسیون تلاش کردند تا مانوئل را برای لغو این تصمیم و از سرگیری مذاکرات در ایران متقاعد کنند. سرمربی تیم ملی حتی در هتل از اعضای تیم خداحافظی کرد و جالب اینکه بازیکنان تیم ملی که در این مدت روابط خوبی با سرمربی اسپانیایی داشتند، یادگاری ارزشمندی را به سرمربی خود به وی اهدا کردند. یک پیراهن امضا شده به او داد

در نهایت تلاش فدراسیون هندبال ایران ناکام ماند و فرناندز با کاروان اعزامی ایران به عربستان از بازگشت به تهران خودداری کرد و تیم ملی هندبال بدون سرمربی به ایران بازگشت. مانوئل هم مستقیم به اسپانیا رفت.


169cc5b6 4dcd 4bb5 830b 309fb5dfe9cb خبر خاکستری

ساعتی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که تصمیم دارد هدایت تیم ملی مردان را ادامه ندهد. وی در صحبت های خود دلیل جدایی خود را اختلاف نیازهای تیم ملی عنوان کرد.

مانوئل مونتایا در صفحه اینستاگرام خود نوشت: پس از مدتی حضور در ایران و تیم ملی در آستانه جام جهانی لهستان و سوئد، تصمیم گرفتم به هدایت تیم ملی هندبال ایران ادامه ندهم. می خواهم از پاکدل به خاطر اعتمادش به من و افتخار کمک به من در این مدت تشکر کنم. همچنین از همه بازیکنان (چه همراه با تیم قهرمانی آسیا و چه آنهایی که در انتخابی حذف شدند) که برای تلاش و فداکاری با آنها کار کردم، تشکر می کنم. قهرمانانه برای کسب جواز قهرمانی جهان و مدال جنگیدند. شما بازیکنان شگفت انگیزی هستید و من همیشه شما را در قلب خود نگه خواهم داشت. جا دارد از کمک کارکنان و با نگرش ویژه نسبت به فرهان گزبان (عصا) که در مدت حضورم در ایران به او تکیه کردم تشکر کنم. اختلاف نظر در مورد نیازهای تیم ملی باعث شد تا این تصمیم را بگیرم. مدیریت زمان آسان نیست، اما اینکه بخواهی در این زمینه جزو اولین ها باشیم، به موفقیت و کار بسیار بیشتری نیاز دارد. از همه کسانی که در این مدت در این کشور بزرگ به من کمک کردند و باعث شدند من در خانه بسیار راحت باشم تشکر می کنم. بيا ايران “


ae9c12c0 87e6 4b45 86ac b0d950062fe7 خبر خاکستری

پیراهن ملی پوش با امضای تیم ملی شاید آخرین یادگار مانوئل از دوران مربیگری او در ایران باشد..

سابقه تیم ملی و آرزوی موفقیت سرمربی اسپانیایی نیز نشان می دهد که مانوئل به ایران باز نمی گردد و فدراسیون باید برای جام جهانی سال آینده به دنبال مربی جدید باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید