تجربه من باعث شد که طلا بگیرم


ساعت: 14:01
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844206

لیبرال ها پس از بازگشت از مسابقات تورلیخانف چه گفتند؟

سرمربی و دارندگان مدال طلای کشتی آزاد پس از بازگشت از قزاقستان از عملکرد این تیم در تورلیخانف گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، تیم چهار نفره کشتی کشورمان با کسب سه مدال طلا و یک نقره در مسابقات رده بندی قزاقستان صبح امروز به تهران بازگشت. سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی پیمان دستکار، کامران کاسم پور و امیرحسین زارع ملی پوشان تا وزن 92 کیلوگرم و 125 کیلوگرم از برگزاری مسابقات تورلیخانوف قزاقستان خبر دادند.


* صادقانه: عملکرد تیم ملی راضی کننده بود

پیمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: طبق چرخه انتخابی، سه طلایی مسابقات جهانی نروژ باید وارد چرخه انتخابی یک رقابت بین المللی می شدند. به همین دلیل حضور در مسابقات قزاقستان در دستور کار کادر فنی قرار گرفت.

درستکار افزود: خدا را شکر هر سه طلاساز جهان ما در این دوره از مسابقات موفق به کسب مدال طلا شدند و با توجه به غیبت 8 ماهه مسابقات بین المللی عملکردشان راضی کننده بود. امیدوارم این پیروزی ادامه داشته باشد و به مبارزات کشور کمک بیشتری کند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در ادامه به عملکرد تیم ملی اعزامی به قزاقستان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: حسن یزدانی دو حریفی که به دست آورد نایب قهرمان جهان است و حریفی دیگر نیز ماه گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان قهرمان شده است. امیرحسین زارع به دلیل مصدومیت دو ماه تمرین نکرد و فقط یک بازی برای قزاقستان تمرین کرد اما به دلیل زمان محدودی که داشتیم مجبور شد در یک تورنمنت بین المللی بجنگد.

درستکار ادامه داد: کامران قاسم پور نیز نسبت به سال گذشته روند رو به رشدی داشته و روز به روز بهتر می شود. امیرحسین فیروس پور نیز با توجه به آینده نگری ما در وزن جدید شرکت کرد و مبارزه رضایت بخشی را پشت سر گذاشت و تنها در فینال به دلیل تصادف شکست خورد.


* کاسم پور: مسابقات قزاقستان آزمون خوبی برای من بود

کامران کاسم پور ملی پوش وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد گفت: مسابقات تورلیخانف در قزاقستان اولین مسابقه من بعد از مسابقات جهانی بود و 8 ماه بعد در یک رقابت بین المللی روی تشک رفتم. خوشحالم که توانستم نتیجه خوبی کسب کنم و این معیار خوبی برای من بود.

کاسم پور که مدال طلای مسابقات قزاقستان را به دست آورده و سطح مسابقات را هدف قرار داده است، گفت: سطح مسابقات در قزاقستان خوب بود و فقط یک مسابقه فرم نگه داشتن بود.می خواستیم برای مسابقات بعدی بهتر آماده شویم.


زارع: خوشحالم که شرمنده مردم نشدم

امیرحسین زارع کشتی گیر وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد در روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: مسابقات قزاقستان با همه فراز و نشیب هایش به پایان رسید و خوشبختانه توانستیم با دست پر از مسابقات تورلیخانف برگردیم.

زارع افزود: خوشحالم در این مسابقات اتفاق خوبی افتاد و با بهترین نتیجه برگشتیم. امیدوارم در جام جهانی صربستان که هدف اصلی ماست بهترین عملکرد را به ثبت برسانم.”

این کشتی گیر آزاد وزن 125 کیلوگرم با اشاره به مصدومیت خود قبل از اعزام، گفت: اصلا آمادگی مسابقات قزاقستان را نداشتم و قبل از اعزام به مسابقات فقط یک تمرین کشتی انجام داده بودم، اما کادر فنی تصمیم گرفت باید بروم. تورلیخانف برای حضور در مسابقات و من موافقت کردم.

زارع که با بازگشتی عالی به فینال توانست حریف خود را شکست دهد و مدال طلا را از آن خود کند، درباره دیدار فینال گفت: در برخی دعواها و امتیازهایی که دادم نباید یک سری اتفاقات می افتاد. نبرد من در فینال یک سری فراز و نشیب داشت، قبل از آن دو بار این مبارز را شکست داده بودم و خدا را شکر توانستم از تجربیاتم استفاده کنم و در نهایت دستم بالا بیاید و شرمنده مردم ایران نخواهم شد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید