تصمیم سخت نکونام در مورد شاه ماهی استقلال

تصمیم سخت نکونام در مورد شاه ماهی استقلال

شایعاتی مبنی بر حضور محمدرضا اخباری در تیم استقلال شنیده می شد اما این دروازه بان راهی تیم گل گهر شد تا روند جذب یک دروازه بان بومی از استقلال لغو شود. همچنین کریستوفر کنت که در تیم فولاد شاگرد جواد نکونام بود، قرارداد خود را با فولاد تمدید کرده است و از این رو روند جذب دروازه بان خارجی در دستور کار استقلال قرار گرفته است.

استقلالی ها تا امروز موفق به جذب دروازه بان خارجی نشده اند و همین موضوع باعث شده تا برخی از پیشکسوتان استقلال خواستار بازگشت سیدحسین به اردوی استقلال شوند و حتی برخی مانع از ملاقات این دروازه بان با سرمربی استقلال شده اند. سیدحسین با پست رسمی از استقلال خداحافظی کرد اما نتوانست به جمع مدعیان بپیوندد و به نظر می رسد در چنین شرایطی تمایلی به بازگشت به اردوی آبی ها ندارد و باید منتظر ماند و دید جواد نکونام چگونه این سخت را به پایان خواهد رساند. تصمیم گیری

پس از باخت حذفی در جام قهرمانان، هواداران تیم استقلال به قدری از سیدحسین حسینی انتقاد کردند که همسر این بازیکن مجبور به واکنش شد. با این حال سیدحسین در پستی از تماشاگران استقلال عذرخواهی کرد.

اگر باشگاه استقلال موفق به جذب دروازه بان خارجی نشود، بعید نیست این باشگاه راه را برای بازگشت سیدحسین به اردوی آبی ها هموار کند و به نظر می رسد سیدحسین حسینی تا آن زمان صبر کند.

دیدگاهتان را بنویسید