تصمیم رشید مشاهری برای درخشش; برو پرسپولیس

تصمیم رشید مظاهری برای درخشش;  برو پرسپولیس

پس از انتشار شایعاتی مبنی بر جدایی احتمالی دروازه بان تیم استقلال و پیوستن وی به پرسپولیس، گفته شد محمد رشید مظاهری از شرایط خود در این تیم راضی نیست و ممکن است برای نیم فصل استقلال را ترک کند. اتفاقا مظاهری در لیست 21 بازیکنی که با نساجی بازی می کنند جزو شاگردان مجیدی نبود. منصور رشیدی در گفت وگو با خبرورزشی درباره شایعات احتمال جدایی رشید مظاهری از استقلال و پیوستن به پرسپولیس گفت:

شنیده اید شاید مظاهری نیم فصل از استقلال جدا شود و به پرسپولیس برود؟

من نمی دانم این دروازه بان به دنبال چه چیزی است! اصلا به آینده اش فکر می کند یا نه؟ چرا اینقدر از این شاخه به آن شاخه می پرد؟

منظورت واضح تره؟

او قبل از پیوستن به استقلال این مشکلات را با تراکتورسازی به وجود آورد و با مدیرعامل استقلال هم مشکل داشت. دیری نگذشت که برگشت و قبل از بازی با الهلال عصبانی شد. او قراردادش را با استقلال فسخ کرد و بعد برگشت و شما عذرخواهی خواهید کرد. من یک چیز برای این جوان باید بگویم؛ چرا به راحتی و ساده نمی گویید؟ آیا پول بیشتری می خواهید؟ بازی های بیشتری می خواهید؟ چرا به باشگاه یا سرمربی تیم نمی گویید؟ شاید حالا که شرایط حامد لاک در پرسپولیس کمی افت کرده، مظاهری تصمیم گرفته به آنجا برود.

پیامدهای انتقال بازیکن بین استقلال و پرسپولیس چیست؟

قطعا 70 تا 80 درصد محبوبیت آن از بین می رود. تاریخ چنین می گوید.

عابدزاده یک بار این تصمیم را گرفت و البته در پرسپولیس خوش درخشید و موفق شد. به نظرت ماشینی می تواند عابدزاده دوم پرسپولیس شود؟

چرا که نه! او می تواند مانند عابدزاده رشد کند، اما باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کند. مشکلاتی مثل هواداران استقلال. اما بعید است از عابدزاده بالاتر برود.

با شناخت روحیه این دروازه بان فکر می کنی در پرسپولیس ماندگار شود؟

خدا رحمت کند پرویزخان دهداری را گفت اول اخلاق بعد ورزش. آنها خیلی بهتر از تظاهرکنندگان بودند، اما به دلیل عدم رعایت اخلاق حرفه ای در فوتبال ناپدید شدند. پیام صادقیان به تیم فوتبال امید یک شگفتی بود. بنابراین تمام رقبای آسیایی اش به او اشاره کردند، اما او اکنون کجاست؟ آقای مظاهری باید حرفه ای تر باشد تا آسیب بیشتری به خود و آینده فوتبالی اش نزند. جلو رفتن با این تیم یعنی نابود کردن خودت و فوتبالت. او قبلاً تیم ملی را از دست داده است و در سطح باشگاهی نزدیک است همه به او نزدیک شوند. بهتر است بازیکنی که تصمیم گیری برایش سخت است با دو نفر از بزرگان و پیشکسوتان مشورت کند تا او را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید