حالا از پرسپولیس برو بیرون! حمله وحشتناک به دو پرسپولیس

پرسپولیس در حالی مقابل صنعت نفت قرار گرفت که پیروزی استقلال نیاز مبرمی به 3 امتیاز خارج از خانه داشت. اما شاگردان یحیی خیلی سریع و با اشتباه عجیب لاک غافلگیر شدند و از حریف عقب افتادند.

در نیمه دوم میزبان در یک ضد حمله موفق به زدن گل دوم شد و دومین شکست فصل را برای پرسپولیس به ثبت رساند.

از روز گذشته خبر رسید که یحیی گل محمدی می تواند برای دومین بازی متوالی به گوهری فرصت دهد و دروازه بان اول تیمش را نیمکت نشین کند.

در دقیقه 7 بازی حامد لک روی ارسال محمدرضا گابیشاوی اشتباه مهلکی را مرتکب شد و به خودی خود یک گل فوق العاده عجیب به ثمر رساند تا صنعت نفت خیلی زود از میهمانش پیشی بگیرد.

به نظر می رسد حامد لاک که در چند هفته اخیر مورد انتقادات زیادی قرار گرفته، نتوانسته به شرایط روحی ایده آل خود بازگردد و فصل ضعیفی را پشت سر می گذارد.

پس از باخت پرسپولیس و از دست رفتن امیدهای این تیم به پیروزی، هواداران خشمگین پرسپولیس در مقابل حامد لاک و البته چند نفر دیگر موضع محکمی گرفتند. آنها معتقد بودند که اگر به جای شانس، یک دروازه بان با 6 گل در دروازه تیمشان باشد، در بسیاری از بازی های این فصل امتیازات به این راحتی از دست نمی رفت و پرسپولیس پیش از این در لیگ برتر بود.

پرسپولیس لاک را با سوشا مقایسه کرد، جایی که در لیگ پانزدهم اشتباهات زیادی کرد و مانع از قهرمانی پرسپولیس در این فصل شد. در این میان داوید فنایی نیز از انتقاد در امان نمانده و هواداران پرسپولیس او و تمریناتش را یکی از دلایل اصلی افت شدید لاک می دانند.

هواداران پرسپولیس که به شدت از دست حامد لاک عصبانی هستند شروع به تمدید قرارداد کردند که این اتفاق چند هفته پیش افتاد و فکر می کردند این دروازه بان اصلا اندازه پرسپولیس نیست و بهتر است باشگاه قرارداد را تمدید نکند. در حال حاضر با او

پرسپولیسی ها هم می خواستند هر چه زودتر جدا شوند چون این دو را مقصر ناکامی تیمشان در این فصل می دانند.

دیدگاهتان را بنویسید