تصمیم سرنوشت ساز تهیه کنندگان آمریکایی/ «کد» بهترین فیلم سال شد


زمان: 08:32 ساعت
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1816866

شب گذشته، «کد» از سوی جوایز انجمن تهیه کنندگان آمریکا به عنوان بهترین فیلم سال انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش Variety، انجمن تولیدکنندگان آمریکا (PGA) برندگان خود را برای سال 2022 اعلام کرد.

در این مراسم همانطور که انتظار می رفت «کد» به عنوان بهترین فیلم سال انتخاب شد و یک قدم دیگر به اسکار بهترین فیلم نزدیک شد.

این فیلم به کارگردانی شان هدر که در جشنواره فیلم ساندنس کارگردانی شده است، داستانی جذاب درباره خانواده ای با مشکلات شنوایی است که برنده جایزه Daryl F. Zanuk برای بهترین فیلم از تهیه کنندگان آمریکایی شدند.

«کودا» عنوان بهترین فیلم رقابتی مانند «ریکاردو بودن»، «بلفاست»، «نه نگاه کردن»، «تلماز»، «کینگ ریچارد»، «پیتزای مشروب»، «قدرت سگ»، «تیک» را از آن خود کرد. … «بوم»! »و «داستان وست ساید» را پشت سر گذاشت.

«تابستان روح» عنوان بهترین مستند این رویداد را از آن خود کرد و رقبایی چون «فرار» را شکست داد و «انکانتو» یا «افسون» بهترین انیمیشن سال شد.

در بخش تلویزیون، Heritage HB برنده بهترین درام سال شد و تد لاسو از Apple TV Plus نیز به عنوان بهترین کمدی تلویزیونی انتخاب شد. «مر از ایستون» در بخش بهترین سریال کوتاه نیز برنده شد.

جورج لوکاس، یکی از بنیانگذاران لوکاس فیلم و کاتلین کندی، رئیس هیئت مدیره، نیز جایزه یک عمر دستاورد را از انجمن تهیه کنندگان دریافت کردند. این جایزه توسط استیون اسپیلبرگ که سابقه همکاری طولانی با این موسسه را دارد، اهدا شد.

چند روزی است که پیش بینی برندگان این جایزه داغ شده و حدس زده می شود که «کودا» می تواند با دریافت جایزه از انجمن تهیه کنندگان به طور جدی به کسب اسکار در رده بهترین فیلم سال امیدوار باشد و به این ترتیب. «دگ پاور» تنها می تواند عنوان ترک بهترین کارگردانی را در اسکار به دست آورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید