تصمیم عجیب باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد با این ستاره

تصمیم عجیب باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد با این ستاره

گئورگی گلسیانی با نظر مثبت یحیی گل محمدی از تیم سپاهان اصفهان به پرسپولیس پیوست. او به عنوان یک مدافع و گلزن مطمئن توانست نیروی بزرگی برای این تیم در قلب دفاع باشد. دو گل گلچیانی در دربی خارج از خانه او را به اوج محبوبیت در میان پرسپولیسی ها رساند و با خروج یورکن لوکادیا به عنوان یک پنالتی بسیار مطمئن، فصل را به عنوان بهترین مدافع به پایان رساند و 6 گل به ثمر رساند.

بدون شک یکی از ارکان اصلی کسب عنوان بهترین خط دفاعی لیگ بیست و دوم از پرسپولیس نیز تنها با 13 گل به ثمر رسید. دستیابی به چنین آماری و رسیدن به پیراهن تیم ملی گرجستان یکی از گزینه های اولویت دار برای تمدید قرارداد و ادامه همکاری محسوب می شود. اما شرایط سقف قرارداد و صدور قراردادهای ریالی از جمله عواملی بود که نگرانی های زیادی را برای این تیم در مسیر ادامه همکاری با گلسیانی ایجاد کرد.

جرج البته در اردوی پرسپولیس هم با پیشنهادهایی برای اضافه کردن به این مشغله مواجه شد. خود گلسیانی به صراحت اعلام کرده که تمایلی به امضای قرارداد رئالی با پرسپولیس ندارد اما اخیرا خبر توافق اولیه این بازیکن با باشگاه پرسپولیس منتشر شده است.

در همین راستا مطلع شدیم باشگاه پرسپولیس به دلیل ممنوعیت قرارداد دلاری و یورویی با بازیکنان خارجی، به جورجی گلسیانی پیشنهاد تمدید قرارداد به درهم امارات داده است.

مشخص است که مدافع تیم ملی گرجستان نیز این پیشنهاد را پذیرفته و قرارداد پنالتی گیر اول پرسپولیس بر اساس واحد پول امارات تمدید می شود!

دیدگاهتان را بنویسید