تصمیم عجیب ستاره عصبانی یحیی و پرسپولیس

تصمیم عجیب ستاره عصبانی یحیی و پرسپولیس

علیرضا ابراهیمی که ابتدای فصل از گل گهر سیرجان به پرسپولیس آمده بود، جایی در ترکیب اصلی این تیم نداشت و اعتراض به این موضوع باعث بدتر شدن روابط بین او و سرمربی شده است. یحیی گل محمدی پس از اعتراض به نیمکت نشینی ابراهیمی را از لیست خارج کرد اما عذرخواهی او را مجبور به بازگشت به تمرینات تیمی کرد و حتی در دیدار مقابل گهر سیرجان در ترکیب اصلی قرار گرفت.

عملکرد ابراهیمی در این دیدار گل محمدی را راضی نکرد و در دقیقه 45 او را از زمین بازی اخراج کرد. رفت و آمد مدافعان میانی پرسپولیس فرصت چندانی به ابراهیمی نداد تا در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان برود و او تنها 4 بازی لیگ برتری برای این تیم انجام داد.

ابراهیمی برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس نیز باید با هنانوف که به تازگی به ترکیب اضافه شده رقابت کند که کار او را سخت می کند. با این حال فرصت تغییر تاکتیک پرسپولیس دلیلی است که ابراهیمی را به حضور در این تیم امیدوار کرد تا بتواند در نیم فصل دوم در قرمزها بماند. پرسپولیس با اینکه پنج مدافع میانی در لیست دارد اما می تواند با سیستم سه مدافع میانی بازی کند و در این شرایط شانس ابراهیمی برای بازی بیشتر می شود. علیرضا ابراهیمی نیز در دیدار مقابل ویستا توربین 90 دقیقه برای پرسپولیس به میدان رفت و انگیزه زیادی برای رسیدن به ترکیب اصلی سرخپوشان از تهران در تعطیلات نیم فصل دارد.

گفتنی است ابراهیمی با انتشار پستی در اینستاگرام با پیراهن پرسپولیس ماندنش در این تیم را تایید کرد و می خواهد صبورانه به تیم اصلی برسد.

دیدگاهتان را بنویسید