تصمیم غیرمنتظره سامسونگ/ خداحافظ گوشی محبوب/ عکس

تصمیم غیرمنتظره سامسونگ/ خداحافظ گوشی محبوب/ عکس

سامسونگ نه تنها هیچ برنامه ای برای گلکسی A74 ندارد، بلکه به نظر می رسد که می خواهد تولید سری گلکسی A7x را به طور کامل متوقف کند.

گوشی های سری گلکسی A در بین کاربران بسیار محبوب هستند اما محبوب ترین عضو این خانواده سری گلکسی A5x است که تا به امروز قدرتمندترین عضو این خانواده نیست. اما ظاهرا این موضوع از سال آینده تغییر خواهد کرد. زیرا یک گزارش جدید می گوید که سامسونگ نه تنها برنامه ای برای گلکسی A74 ندارد، بلکه می خواهد تولید سری گلکسی A7x را نیز به طور کامل پایان دهد.

اگر گزارش اخیر صحت داشته باشد، گلکسی A73 آخرین عضو این خانواده خواهد بود. بنابراین بدون معرفی گلکسی A74 در سال آینده، عنوان قدرتمندترین عضو این خانواده به گلکسی A54 خواهد رسید. بنابراین پرفروش ترین عضو این خانواده بهترین مشخصات فنی را در بین سایر اعضا خواهد داشت.

آیا سامسونگ استراتژی اشتباهی را انتخاب می کند؟

تا به امروز گزارش ها و شایعات زیادی در مورد برخی از اعضای نسل بعدی گوشی های سری گلکسی A دیده ایم، اما خبری از گلکسی A74 منتشر نشده است و حالا به نظر می رسد دلیل این امر عدم وجود آن است. چنین دستگاهی

سامسونگ گلکسی A73 را در کشورهای کمتری نسبت به گلکسی A72 عرضه کرد. بنابراین شاید از آن زمان کره ای ها می خواستند این محصولات را از خانواده گلکسی A حذف کنند و سال آینده این تصمیم را اجرا کنند.

به غیر از گلکسی A74، اطلاعات زیادی در مورد گلکسی اس 22 FE و گلکسی اس 23 FE وجود ندارد، بنابراین ممکن است خبری از این محصولات نیز نباشد. در این مورد تفاوت عجیبی بین گوشی های سامسونگ وجود دارد.

در واقع اگر خبری از سری گلکسی A74 و FE نیست، اگر کاربران گوشی قدرتمندتری نسبت به گلکسی A54 می خواهند، باید به سراغ گلکسی S23 بروند که مطمئناً قیمت بسیار بالاتری خواهد داشت. به همین دلیل است که بسیاری از مصرف کنندگان به سراغ برندهای چینی می روند.

شیائومی و سایر شرکت ها محصولات زیادی را در رنج های قیمتی مختلف روانه بازار می کنند که ممکن است بازار سامسونگ را تهدید کند. بنابراین، اگر گزارش ها درست باشد، کره ای ها استراتژی مشکوکی را در پیش گرفته اند.

البته این احتمال وجود دارد که سامسونگ برنامه دیگری داشته باشد. به عنوان مثال، با معرفی سری گلکسی اس 23، گلکسی اس 22 را با قیمتی بسیار کمتر از نسل جدید خود در اختیار خریداران قرار می دهد تا فاصله بین گلکسی A54 و اس 23 را پر کند.

دیدگاهتان را بنویسید