تصمیم مهم برای بازی مقابل ولز

تصمیم مهم برای بازی مقابل ولز

تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست مقابل انگلیس، از ساعت 13:30 در اردوی آماده سازی خود در دوحه تمرین کرد. مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران در تمرین امروز درباره وضعیت علیرضا بیرانوند اعلام کرد که وی در حال انجام مراحل پزشکی است و مشخص نیست می تواند تیم ملی را مقابل ولز و آمریکا همراهی کند یا خیر.
گزارش حواشی تیم ملی را در زیر می خوانید.

10 فوتبالیست تمرین کردند

کریم انصاری فرد، پیام نجاز، امیر عابدزاده، وحید امیری، ابوالفضل جلالی، سردار آزمون، سامان قدوس، رامین رضایان، مهدی ترابی و شجاع خلیل زاده کسانی بودند که دیروز در ترکیب اصلی مقابل انگلیس قرار نداشتند و امروز زیر نظر تیم ملی تمرین کردند. مربیان تیم ملی. تیم. افراد دیگر نیز بهبود یافتند.

تمرینات ویژه برای دروازه بانان

در ابتدای تمرین دو دروازه بان تیم به صورت جداگانه تمرینات خود را ادامه دادند و 8 بازیکن باقی مانده با پاس های کوتاه به یکدیگر تمرین را آغاز کردند.

اصلی ها وزن کردند

بازیکنان اصلی تیم ملی که در بازی با انگلیس به میدان رفتند و بازیکنان ذخیره که 20 دقیقه یا بیشتر در زمین حضور داشتند، ریکاوری کردند و تمرینات وزنه برداری را در سالن انجام دادند.

کی روش: شکست انگلیس را فراموش کنید

تیم ملی روز بسیار بدی مقابل انگلیس داشت و واقعاً مقابل این تیم حرفی برای گفتن نداشت. کی روش که پس از شکست تلخ و سنگین از انگلیس به شدت عصبی بود و حتی با برخی از تماشاگران درگیری لفظی داشت، در تمرین امروز تیم ملی سعی کرد خونسردی خود را حفظ کند و این خونسردی را به تیم منتقل کند. کی روش قبل از تمرین از ملی پوشان خواست که باخت مقابل انگلیس را فراموش کنند زیرا فرصتی برای ناراحتی وجود ندارد. سرمربی تیم ملی همچنین به فارغ التحصیلان خود گفت: هنوز دو بازی باقی مانده و فرصت جبران باقی است. تمام تمرکز خود را روی دو مسابقه بعدی متمرکز کنید تا بتوانید با صعود به مرحله حذفی تاریخ سازی کنید.

دلیل ماندن تعدادی از ایرانیان برای سفر نکردن به قطر

قطر در سال 2017 روادید اتباع 80 کشور جهان را لغو کرد، اما ایران در این فهرست قرار ندارد. اتباع ایرانی برای سفر به این کشور و تماشای جام جهانی 2022 باید ویزای ورود یا ویزای فرودگاهی (Visa Upon Arrival) دریافت کنند اما قطر شرایطی را در ایام جام جهانی فراهم کرده است تا شهروندان کشورهایی که مشمول آن نیستند. قانون لغو روادید، تا بتوانید راحت تر به آن کشور سفر کنید.

برای رفتن به جام جهانی و تماشای مسابقات فقط کافی است هایا کارت بگیرید، فقط در این صورت دیگر نیازی به دریافت ویزای قطر نخواهید داشت. هایا کارت فقط برای تماشاگران جام جهانی نیست و همه مسافران باید در سفر به قطر در جام جهانی این کارت را تهیه کنند.

با این حال و در حالی که اولین بازی ایران در جام جهانی دیروز برگزار شد، گزارش هایی منتشر شد که برخی از مسافران ایرانی به دلیل مواجه شدن با مشکلاتی در فرودگاه امام خمینی (ره) و ناتوانی در سفر به دوحه قطر، پرواز خود را متوقف کردند.

هدیه نفیس وزیر ورزش برای اینفانتینو

وزیر ورزش و جوانان در جام جهانی 2022 قطر، فرش ایرانی منقش به اینفانتینو، رئیس فیفا را به وی اهدا کرد. حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مسابقات جام جهانی 2022 قطر فرش ایرانی منقش به تصویر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال را به اینفانتینو اهدا کرد. مهدی تاج نیز در این جلسه حضور داشت.

حضور ستاره سابق آلمان برای تماشای بازی با ایران

یورگن کلینزمن ستاره سابق تیم ملی آلمان که تجربه مدیریت تیم های ملی آلمان و آمریکا را دارد، دیدار ایران و انگلیس را از نزدیک تماشا کرد. کلینزمن در جام جهانی 1998 فرانسه به مصاف تیم ملی ایران رفت و توانست دروازه احمدرضا عابدزاده را باز کند.

احتمال نیمکت نشینی چند ستاره تیم ملی

اردوی تیم ملی در قطر گزارش داد که کی روش پس از باخت سنگین مقابل انگلیس، قطعا ترکیب تیمش را برای بازی بعدی مقابل ولز تغییر خواهد داد و چند بازیکنی که در بازی اول فیکس شده بودند، روی نیمکت خواهند نشست. در همین راستا شنیده ایم که احتمال نیمکت نشینی چند ستاره سرشناس و حتی لژیونرهای تیم ملی وجود دارد و به دلیل عملکرد ضعیف مقابل انگلیس، جایی در ترکیب اصلی تیم ملی نداشته باشند. تیم تیم برای بازی با ولز

امید ایرانیان حاضر در دوحه

تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود در جام جهانی 2022 قطر با شکست سنگین 6 بر 2 به میدان رفت. بدترین شکست تاریخ فوتبال ایران در جام جهانی قطر تیم ملی را این بار در صدر اخبار پرتنش رسانه های مختلف جهان قرار داد اما آنها و علاقمندان به فوتبال باید فکری به حال خود کنند. گرفتن یک نتیجه خوب هواداران تیم ملی ایران که در قطر حضور دارند، اگرچه از نتیجه بازی مقابل انگلیس راضی نیستند، اما به دو دیدار آینده تیم ملی مقابل ولز و آمریکا امیدوار هستند و بسیاری از آنها معتقدند که ما این امتیاز را داریم. توانایی صعود از مرحله گروهی

بعد از شکست انگلیس در رختکن تیم ملی اتفاق عجیبی افتاد

ملی پوشان ایران پس از شکست 6 بر 2 مقابل انگلیس به مدت یک ساعت در رختکن ورزشگاه خلیفه ماندند. برخلاف گفته های کارلوس کی روش که نگران مصدومیت بیرانوند بود، بحث مفصلی با یکدیگر داشتند و در نهایت دور هم جمع شدند تا شکست انگلیس مقابل ولز و آمریکا را جبران کنند. ایران جمعه هفته جاری در دومین بازی خود در جام جهانی قطر به مصاف ولز می رود. لازم به ذکر است که شنیده ها حاکی از آن است که برخی از بازیکنان تیم ملی از این نتیجه به شدت ناراحت بودند و برخی حتی اشک ریختند.

دیدگاهتان را بنویسید