ما شانس زیادی برای بازی مقابل ولز داریم


ساعت: 20:11
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912735

وینگر و مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان پس از شکست سنگین از انگلیس اظهار نظر کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا از قطر; مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش مهاجم و هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان پس از شکست سنگین تیم ملی انگلیس در جام جهانی اظهار نظر کردند.


طارمی: 2 بازی دیگر داریم و چیزی تمام نشده است

مهدی طارمی بهترین گلزن تیم ملی در دیدار مقابل انگلیس پس از پایان بازی گفت: ما تمام تلاش خود را کردیم و هر چه در توان داشتیم نشان دادیم. من هم سعی کردم بهترین عملکردم را در زمین ارائه دهم و تمام تلاشم را در زمین انجام دادم.

وی همچنین گفت: انگلیس تیم بسیار خوبی بود و شخصیت خوبی داشت. این تیم یکی از بهترین تیم های جهان است و بازی خوبی مقابل ما انجام داد. ما 2 بازی دیگر در این جام داریم و هیچ چیز تمام نشده است.


جهانبخش: شانس زیادی برای بازی مقابل ولز داریم

علیرضا جهانبخش، هافبک تیم ملی درباره این شکست عجیب گفت: در 20 دقیقه ابتدایی سعی کردیم حالت دفاعی خود را حفظ کنیم و می دانستیم که بازیکنان انگلیسی بین هافبک ها سعی می کنند توپ را بگیرند و به داخل ببرند و استفاده کنند. عمق دفاع ما توانستیم در 20 دقیقه ابتدایی خوب کار کنیم اما پس از گل اول شاکله، تیم از هم پاشید و بازیکنان ما تمرکز خود را از دست دادند.

وی همچنین گفت: وقتی همه چیز را برای تیمی با این کیفیت فراهم کنیم قطعا شرایط به نفع آنها خواهد بود. با این حال، در نیمه دوم بهتر شدیم و سعی کردیم رو به جلو و پرس بازی کنیم. در نیمه دوم بهتر بازی کردیم، اما کافی نبود. همانطور که گفتیم نیمه اول برای ما بسیار مهم بود و می خواستیم نیمه دوم را با قدرت بیشتری بازی کنیم. این اولین بازی برای برخی از بازیکنان ما بود و بنابراین برای نیمه دوم برنامه داشتیم.

جهانبخش در پایان گفت: متاسفانه در نیمه اول گل بدی دریافت کردیم و همین شرایط کار را برای ما سخت کرد. ما قطعا امیدواریم و می خواهیم تمام تمرکزمان را روی بازی ولز بگذاریم. این بازی برای ما تمام شده است و به بازی بعدی فکر می کنیم. باید به خوبی آماده شویم و شانس زیادی برای کسب نتایج خوب در مسابقات بعدی داریم.


ادامه مطلب؛

دیدگاهتان را بنویسید