ساپینتو: ما هنوز شانس زیادی برای انتقام از پرسیلیس داریم

ساپینتو: ما هنوز شانس زیادی برای انتقام از پرسیلیس داریم

استقلالی ها در دیدار هفته بیست و هفتم مقابل پرسپولیس با تک گل عیسی آل کثیر تسلیم شکست شدند تا شرایط بالای جدول برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر به خطر بیفتد.

استقلالی ها اگرچه بعد از پایان دربی وضعیت روحی خوبی نداشتند اما با توجه به احتمال رویارویی مجدد پرسپولیس در جام حذفی تصمیمات مهمی گرفتند.

خبرهایی از اردوی استقلال به گوش می رسد ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال پس از پایان دربی با اعضای تیمش گفت و گوی کوتاهی انجام داد و به آنها گفت: این دیدار تمام شد اما باید تا آخرین بازی با قدرت به کار خود ادامه دهیم. روز لیگ برتر.» این سخنان را او در نشست خبری پایان دربی اعلام کرد.

اما نکته دیگری که ساپینتو به هم تیمی ها و شاگردانش در رختکن بیان کرد، مربوط به جام حذفی و دربی احتمالی در آن رقابت ها بود. سرمربی استقلال و البته کاپیتان های آبی پوشان تهرانی با توجه به اینکه در صورت صعود به نیمه نهایی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، احتمال رویارویی مجدد با پرسپولیس وجود دارد. ، تصمیم گرفتند با قدرت مقابل پارس جنوبی جم بازی کنند. پس از صعود به دور بعد و در صورت تساوی و انتقام شکست در دربی لیگ برتر در جام حذفی، دوباره به میدان می رود تا با پرسپولیس روبرو شود.

لازم به ذکر است؛ ساپینتو که در تمام این هفته های گذشته از خوشحالی هواداران استقلال خوشحال بود از اینکه هواداران تیمش با ناراحتی ورزشگاه آزادی را ترک کردند بسیار ناراحت بود.

دیدار تیم های استقلال و پارس جنوبی جم 18 اردیبهشت در چارچوب جام حذفی برگزار می شود. تیم پرسپولیس نیز 20 اردیبهشت در تهران میزبان گل گهر سیرجان خواهد بود. در این صورت و باز هم در صورت تساوی، احتمال رویارویی تیم های بنفش تهرانی در مرحله بعد وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید