تصمیم مهم فرهاد مجیدی برای 4 ستاره استقلال

تصمیم مهم فرهاد مجیدی برای 4 ستاره استقلال

فصل 21 به هفته های پایانی خود نزدیک می شود زیرا به زودی شخصیت خود را می شناسد. تیم فوتبال استقلال که پس از یک فصل خوب قهرمانی را قطعی کرد و در هفته بیست و هفتم به نتایجی رویایی دست یافت تا 3 هفته اخیر برای آنها تشریفاتی باشد، می توانند با دغدغه کمتری نقل و انتقالات فصل آینده خود را تماشا کنند.

یکی از نکات مثبت استقلال در بیست و یکمین دوره خریدهای خارجی خوب بود و فرهاد مجیدی با جذب 4 بازیکن خارجی با کیفیت توانست به صدر جدول تیمش برسد.

کوین یامگا و رودی استد دو مهاجم فرانسوی هستند که از ابتدای فصل به خدمت گرفته شده‌اند، عزیز بک آمانوف، هافبک ازبکستانی که از پنجره زمستانی به آبی‌ها پیوست و در نهایت رافائل داسیلوا، مدافع برزیلی با تجربه، که به عنوان بازیکن آزاد لیگ عربستان را ترک کرد. عامل. استقلال پیوست.

تنها بازیکن خارجی استقلال که در پایان فصل جاری قراردادش با آبی ها به پایان می رسد، رافائل سیلوا است که پس از جدایی یزدانی و موراندمند به استقلال پیوست و توانست به خوبی جای خالی مدافعان جدا شده را پر کند. به جز سیلوا، سایر بازیکنان خارجی استقلال تا پایان فصل آینده با این تیم قرارداد دارند و ظاهرا با توجه به عملکرد خوب آنها در این فصل و رضایت کامل فرهاد مجیدی، برنامه ای برای جدایی وجود ندارد.

استقلال سه بازی دیگر تا پایان فصل دارد که به ترتیب برابر آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان خواهد بود و در صورت عدم تمدید قرارداد سیلوا برای فصل آینده، نفت مسجد سلیمان را می توان آخرین بازی او با استقلال دانست. .

دیدگاهتان را بنویسید