خداحافظی با استقلال 4 ستاره؟ تصمیم مهم فرهاد مجیدی

خداحافظی با استقلال 4 ستاره؟  تصمیم مهم فرهاد مجیدی

در بین بازیکنانی که قراردادشان با استقلال در پایان فصل به پایان می رسد به استثنای سیلوا که قراردادش در پایان فصل تمدید می شود، وضعیت پنج بازیکن دیگر استقلال به همراه مهدی پور برای فصل آینده همچنان ادامه دارد. غیر واضح. چشمی، گلامی، رمضانی، مهری و گفوری بازیکنان بدون قرارداد با استقلال هستند. مهدی پور اگرچه قرارداد هم دارد اما با فعال شدن بند فسخ می تواند از جمع آبی پوشان جدا شود.

سال گذشته در این مقطع از فصل، تعداد زیادی از بازیکنان در لیست گسترش بودند، اما باشگاه و کادرفنی ترجیح دادند کار را به پایان فصل موکول کنند. ، دانشگر، مطهری، مظاهری و حسینی چه حواشی ایجاد شد تا آبی ها با جنگ و تضاد و حواشی از همان فصل قبل شروع به کار کنند.

با این حال شرایط استقلال امسال بهتر از سال گذشته است. چرا که برخی بازیکنان نیمکت نشین مانند مهری، چسمی، رمضانی و حتی وریا گفوری در پازل تفکرات تاکتیکی مجیدی نیستند و او تنها عارف گلمی است که ماندن یا رفتنش می تواند معادلات آبی ها به خصوص خط دفاعی تیم را تحت الشعاع قرار دهد. با این حال شنیده ها حاکی از آن است که برخی حرکات غیررسمی برای تمدید قرارداد این بازیکنان که ممکن است در لیست ادامه دار استقلال باشد، به زودی آغاز شود، هرچند به نظر نمی رسد بازیکنان به درخواست باشگاه برای تمدید قرارداد پاسخ منفی دهند.

دیدگاهتان را بنویسید