تصویربرداری سریال سیزیف و مرگ به پایان رسید/ آغاز مراحل فنی

ساعت: 09:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801488

تصویربرداری سریال 10 قسمتی «سیزیف و مرگ» به کارگردانی مرتضی فرهادنیا به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تصویربرداری سریال اپیزودیک «سیزیف و مرگ» به کارگردانی مرتضی فرهادنیا که حدود ۲ ماه در خیابان کمیل تهران به طول انجامید به پایان رسید.

این سریال که قرار است توسط یکی از شبکه های تلویزیونی آنتن رود و با همکاری آموزشگاه کارگاه آزاد فیلم (مسعود کیمیایی) تولید شود، هم اکنون در حال تدوین و انجام مراحل فنی است.

«سیزیف و مرگ» از نمایشنامه‌ای به همین نام اثر رابرت مرل، زندگی مردی را روایت می‌کند که صاحب یک کافه تئاتر است و در آنجا کار می‌کند تا آرزوی همسر فقیدش برای داشتن یک کافه را برآورده کند. صاحب کافه فکر می کند که سیزیف است و در تخیل خود هر یک از مشتریان خود را در قالب اسطوره های باستانی مانند آرس، زئوس، آتنا، آفرودیت و دیگران می بیند.

در هر قسمت از این مجموعه داستان های مستقلی از جمله یکی از نمایشنامه های یونان باستان مانند “شاهزاده ادیپ”، “مدآ”، “آنتیگون” و “قورباغه ها” و غیره ذکر شده است.

میثم آقایی، مهدی خرمی، پریسا مشرقی نیا، سعید ایوبی، مسعود آذرخش، محمدرضا مقدم، ثنا علیخانی، کیارش اردلان، ماریا حق وردیان، نیلوفر مقیمی، شیده مستوفی، آسیه مستوفی، عسجاه قائم رشته‌یلیشیری، عسجاه قائم رشته‌یلیشیری، عاصیه قائم رشته‌یلیشیری، محمدرضا مقدم. ، پیام طیبی، روزبه رحیمی، سیدعلی میری، شبنم اندوری، امیرحسین برفرازی، امیر مهدی تقوی، محمدرضا رجود چهره و این اخدیال فها.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید