فصل سوم سریال «لوپین» در حال ساخت / تصویربرداری در پاریس آغاز می شود

ساعت: 16:34
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1786158

فیلمبرداری فصل سوم سریال «لوپین» یکی از محبوب ترین سریال های نتفلیکس در پاریس آغاز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، سریال «لوپین» یکی از پرطرفدارترین سریال های نتفلیکس با بازی عمر سای بازیگر مشهور فرانسوی این روزها در پاریس فیلمبرداری می شود.

عمر سای در این سریال جنایی اکشن در نقش دزدی به نام آسان دیوپ ظاهر می شود که شخصیت او از آرسن لوپین الهام گرفته شده است. او تصمیم می گیرد انتقام فاجعه ای را که خانواده های ثروتمند برای پدرش ایجاد کرده اند بگیرد.

این سریال پس از «بازی ترکیبی» دومین سریال محبوب نتفلیکس در جهان است.

شروع فیلمبرداری فصل سوم این سریال از طریق توییتر توسط عمر سای و نتفلیکس اعلام شد. سی که اکنون در لس آنجلس زندگی می کند و سلفی خود را که مشرف به پشت بام های پاریس پشت سرش قرار می دهد، نوشت: «در خانه احساس خوبی دارم. «لوپین» قسمت 3 در دست تولید است.

نتفلیکس نیز همین تصویر را منتشر کرد: حدس بزنید چه کسی برای دزدیدن نمایش بازگشت؟

این مجموعه اقتباسی که در دنیای امروز در حال توسعه است، توسط گامون تهیه شده است و خالق آن، جورج کلی، با همکاری فرانسوا اوزان از «کسب و کار خانوادگی»، فیلمنامه آن را بر اساس رمان های معروف موریس لوبلان نوشته است.

دو فصل قبلی این سریال در 10 قسمت در سال 2021 پخش شد و با موفقیت آن، نتفلیکس و عمر سای قراردادی چند ساله برای تولید این فیلم امضا کردند که اولین قرارداد نتفلیکس با یک چهره فرانسوی بود.

اوایل این هفته در پاریس، سای دهمین سالگرد فیلم دست نیافتنی را با همکارش در فرانسوا کلوزه و کارگردان اولیویه ناکاشه جشن گرفت. این بازیگر به زودی با درام اکشن «پدر و سرباز» از جنگ جهانی اول درباره شخصیت های فراموش شده جنگ آفریقا اثر متیو وادوپی در سینماها دیده می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید