تعداد فوت شدگان روزانه تاج در بهش زهرا به 45 نفر رسید

تعداد فوت شدگان روزانه تاج در بهش زهرا به 45 نفر رسید

روز جدید سعید گازانفری مدیرعامل سازمان بهشت ​​زهرا(س) با تاکید بر پرهیز از قاچاق غیرضروری به بهشت ​​زهرا در ایام اوج شیوع ویروس کرونا، از افزایش مرگ و میر روزانه 45 نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا توسط سازمان بهشت ​​زهرا (س) خبر داد.

مدیرعامل سازمان بهشت ​​زهرا(س) با تاکید بر پرهیز از قاچاق غیرضروری به بهشت ​​زهرا در ایام اوج شیوع ویروس کرونا، از افزایش روزانه مرگ و میر پذیرفته شده توسط سازمان بهشت ​​زهرا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا به 45 نفر خبر داد.

سعید گازانفری در تشریح روند صعودی قربانیان تاج و آمار پذیرش بهشت ​​زهرا (س) گفت: در حال حاضر با یک هشدار جدی مواجه هستیم. به همین دلیل از شهروندان تقاضا دارم علاوه بر رعایت نکات بهداشتی و تزریق واکسن، از قاچاق غیرضروری به سازمان بهشت ​​زهرا (س) خودداری کنند.

وی افزود: روز گذشته همزمان با روز پدر، رکورد ترافیک دو سال اخیر بهشت ​​زهرا شکسته شد و در یک روز بیش از 200 هزار خودرو وارد بهشت ​​زهرا شد.

وی ادامه داد: بیش از دو هفته است که شاهد افزایش کامل آمار مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا هستیم، به طوری که تعداد فوتی های روزانه در این آرامستان به حدود 200 نفر رسیده است و با ادامه این روند شاهد مرگ و میر بیشتری خواهیم بود. وی ادامه داد: 45 فوتی آنها به دلیل بیماری عروق کرونر قلب است، البته هنوز با روزهای اوج بحرانی پیک قبلی فاصله داریم، اما این امر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون را به خوبی نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید