تغییرات باورنکردنی استقلال مقابل آلومینیوم

تغییرات باورنکردنی استقلال مقابل آلومینیوم

تیم استقلال در بازی برگشت لیگ برتر بیست و یکم با ترکیب سیدحسین حسینی، ابوالفضل جلالی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، سعید مهری، مهدی مهدی پور، جعفر سلمانی، کوین یاماگا، امیرحسین حسین زاده و حسین رمضانه به میدان رفت. . در این دیدار امیرارسلان مطهری، سبحان حقانی، وریا غفوری و رودی استد بازیکنانی بودند که به ترتیب به جای کوین یاماگا، سعید مهری، صالح حردانی و آرمان رمضانی به ترکیب استقلال اضافه شدند.

حالا از جمع 15 بازیکنی که اردیبهشت ماه امسال به مصاف آلومینیوم اراک رفتند، چند بازیکن از این تیم جدا شده اند و برخی از آنها به دلیل مصدومیت نمی توانند استقلال را همراهی کنند.

امیرحسین حسین زاده (بازیکن تیم شارلوا بلژیک)، واریا غفوری (بازیکن فولاد) و رودی استد در پایان فصل گذشته سینیا پوشان را ترک کردند. همچنین آرمان رمضانی و سبحان حقانی بازیکنانی هستند که این روزها به دلیل مصدومیت در تمرینات استقلال غایب خواهند بود تا این تیم با پنج تغییر نسبت به آخرین بازی خود مقابل آلومینیوم اراک به مصاف این تیم برود.

هیچ هزینه ای ندارد. دیدار استقلال و آلومینیوم هفته دهم جمعه 8 مهرماه ساعت 17 در ورزشگاه آزادی پشت درهای بسته برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید