به دنبال پیروزی مقابل پرسپولیس هستیم/ اسکوچیچ باید با مهربونی به بازیکنان آلومینیوم نگاه کند


ساعت: 15:46
تاریخ انتشار: 1401/01/19
کد خبر: 1820427

امیدوارم داور بهترین مرد زمین باشد.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد که بهترین داور بازی فردا مقابل پرسپولیس باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وحید فاضلی در نشست خبری پیش از دیدار آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: ابتدا درباره اظهارات باشگاه ها صحبت می کنم. این موضوع دو روی سکه دارد، یکی فدراسیون فوتبال و دیگری باشگاه ها. فدراسیون باید نسبت به همه باشگاه ها نگرش خوبی داشته باشد و فاصله ای بین باشگاه ها و فدراسیون فوتبال وجود نداشته باشد. باشگاه ها باید در فضایی آرام مطالبات خود را بیان کنند و فضا طوری نباشد که باشگاه هایی که اظهار نظر نمی کنند احساس کنند حقشان ضایع شده است.

وی با بیان اینکه باشگاه ها باید به فوتبال ایران کمک کنند تا به سمت آرامش حرکت کند، افزود: باید به فدراسیون فوتبال کمک کنیم تا وظایف خود را بهتر انجام دهد و همانطور که علی دی گفت نباید به دنبال انتقام و کدورت باشیم. او در قرعه کشی جام جهانی حضور افتخاری داشت و باید به ایجاد فضای سالم کمک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره دیدار تیمش با قهرمان پنج دوره اخیر لیگ برتر تصریح کرد: پرسپولیس تیم فردی است و نیازی به تعریف ما ندارد. این تیم الگوها و فلسفه خاص خود را دارد و بازیکنان برتر لیگ برتر پرسپولیس و تیم های برتر جدول هستند. پرسپولیس از اشتباهات حریف به خوبی استفاده می کند و شروع اکثر پیروزی های تیمی استفاده از اشتباهات حریف است.

فاضلی با بیان اینکه بازیکنان آلومینیوم از آمادگی خوبی برخوردار بودند، افزود: امیدواریم و تلاش می کنیم تا مقابل تیم بزرگ پرسپولیس چه با توپ و چه بدون توپ عملکرد خوبی داشته باشیم. جام حذفی برای هر تیمی جذاب است و بازیکنان ما متوجه شدند که با سه بازی می توانند قهرمان جام ملت های آسیا و سهمیه شوند.

وی با اشاره به بازگشت تماشاگران به ورزشگاه ها گفت: بازیکنان باتجربه ای داریم و حضور تماشاگران را به فال نیک می گیریم. با کمک سلاح های قدرتمند و بازیکنان باتجربه خود می توانیم اوضاع را کنترل کنیم و امیدوار باشیم که در مسابقه ای عادلانه و برابر برنده شویم. امیدوارم داور بهترین فرد زمین باشد.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره صحبتی که با یحیی گل محمدی داشت، گفت: به ما خوش گذشت و صحبت کردیم. گل محمدی بزرگ مرد ماست و به خاطر احترامی که برای او قائل هستم، ادب کرده ام. این روابط باید در فوتبال ما رعایت شود و اگر شرایطی پیش آمد در خدمت بزرگان فوتبال هستم.

فاضلی در این نشست در خصوص غیبت سید مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم گفت: رحمتی به همراه تیم به تهران آمد اما من در تهران بودم و با هماهنگی هایی که با یکدیگر داشتیم به نشست خبری آمدم.

وی در پاسخ به احتمال به تعویق افتادن بازی پرسپولیس و آلومینیوم به دلیل آلودگی هوای استان تهران، گفت: آمادگی کامل برای این دیدار را داریم اما سلامت، بازیکنان و تماشاگران مهم است. امیدوارم بهترین تصمیم گرفته شود و به هر تصمیمی که می گیرید احترام می گذاریم.

سرمربی آلومینیوم اراک در پاسخ به این سوال که آیا تیمش برای جام حذفی می جنگد، گفت: بازیکنان خوبی داریم و همه شرایط را درک می کنند. قهرمانی در جام حذفی برای بازیکنان آلومینیوم اتفاق خوبی خواهد بود و بسیاری از آنها تجربه قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را دارند. با این حال بازیکنان ما زیاده خواه هستند و می خواهند این عنوان را کسب کنند. ما هم به آنها کمک می کنیم و سعی می کنیم با بازیکنان همگام باشیم.

فاضلی جام حذفی را دست نیافتنی ندانست و گفت: امیدوارم بازیکنان به خواسته خود برسند و در مسابقه ای فنی و جوانمردانه در دیدار مقابل پرسپولیس پیروز شویم.

وی با اشاره به تجربه بالای کادر فنی آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: رحمت و مهمان نوازی سالهاست که در این فوتبال وجود دارد و شناخت خوبی از بازیکنان لیگ داریم. فکر می کنیم اسکوچیچ برای تماشای بازی ما مقابل پرسپولیس به ورزشگاه بیاید. به او پیشنهاد می کنم نگاه مهربانی به بازیکنان ما داشته باشد چرا که نفرات ما در یکی دو پست شایسته دعوت به تیم ملی هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید