تراکتور-آلومینیوم/ اردوی امیرکبیر مقابل علاقه مندان تبریزی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب ؛ رقابت های هفته هشتم لیگ برتر جام خلیج فارس با 8 دیدار شنبه و یکشنبه در شهرهای مختلف پیگیری می شود.این تراکتورسازی خواهد بود.

آلومینیوم سازان دومین فصل لیگ برتر خود را با غافلگیری پشت سر گذاشتند و در هفته های اخیر به صدر جدول رسیدند، اما در دو هفته اخیر با تساوی مقابل حریفان خود، چند قدمی از صدر فاصله گرفتند، هرچند هنوز هم هستند. در میان مدعیان و فاصله آنها تا قله تنها سه امتیاز است.

آلومینیوم در صورت کسب حداکثر امتیاز از دیدار مقابل تراکتورسازی با توجه به دیدارهای حساس و تقابل این هفته، در حال حاضر با 13 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به شاگردان گل گهر و حتیبی در رده چهارم قرار دارد. تیم های رقابتی شانس دیگری برای قرار گرفتن در بین سه تیم برتر جدول خواهند داشت.

آلومینیوم اراک تاکنون یکی از سه تیمی است که در لیگ بیست و یکم شکستی را تجربه نکرده است و از طرفی این تیم در کنار سپاهان تنها با یک گل رکورد خوبی در این زمینه به ثبت رسانده است.

caa6e22d cabe 4264 b6ad 2efd528aff22 خبر خاکستری

شاید بتوان رسول حتیبی را فصل مشترک تیم های آلومینیوم و تراکتورسازی دانست چرا که این مربی در نیم فصل اول لیگ بیستم از تیم تراکتور جدا شد هرچند نتایج مطلوبی را کسب کرد، البته این تقسیم بندی نه تنها اتفاق افتاد. برای حتیبی، بلکه برای اراکیس. این اتفاق خوبی نداشت.

با این حال حتیبی سابقه حضور در تراکتورسازی را در دو دوره دارد. آخرین حضور او در این تیم در نیم فصل دوم در لیگ برتر ناموفق بود و منجر به جدایی زودهنگام این سرمربی از تیم پرشور تبریزی شد، هرچند حتیبی با وجود موفقیت در لیگ، با تراکتورسازی توانست جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند. دور بعد از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا.

اما پس از جدایی خطیبی از تراکتورسازی، این تیم به دلیل عدم تمایل مالک باشگاه برای پیوستن به این تیم وارد زمین شد اما در نهایت کار خود را در فصل جدید با مسابقات فیروز کریمی با هدایت سرمربی جدید آغاز کرد.

با توجه به شرایط فعلی رقابت های لیگ برتر، دیدارهای هفته هشتم را می توان یکی از حساس ترین رقابت های لیگ تا اینجای کار دانست چرا که تیم های مبارز علاوه بر دربی پایتخت، رقابت های سختی خواهند داشت.اراکیس تلاش برای حفظ جایگاه خود در بالای جدول و قصد تراکتورسازان برای تغییر و فاصله گرفتن از انتهای جدول.

تیم های آلومینیوم و تراکتور فصل گذشته سه بار در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی به مصاف یکدیگر رفتند. سهم اراکی با دو برد و تراکتور به عنوان مدعی قهرمانی کنار رفت.

احمد محمدی در این دیدار با دو دستیار خود حمید سبحانی و مهدی شفیعی به میدان می رود. مسعود حقیقی نیز داور چهارم و بهرام مهریما قضاوت این دیدار را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید