زائران به راهیان نور غرب اعزام شدند/ علاقه مندان به پایگاه مقاومت بسیج و حوزه های ثبت نام مراجعه کنند.


ساعت: 13:07
تاریخ انتشار: 1401/04/16
کد خبر: 1881575

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

هزاری با بیان اینکه اردوی راهیان نور غرب از ابتدای تیرماه آغاز شده است، گفت: زائران برای ثبت نام به پایگاه های بسیج محلات مراجعه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ رضا هزاری معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در گفتگو با خاورستان از آغاز اردوهای راهیان نور گرب خبر داد.

وی افزود: اردوی راهیان نور گرب از ابتدای تیرماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: زائران به مدت 7 روز از مناطق استان های کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی بازدید خواهند کرد.

هزاری گفت: زائران از یادمان های عملیات مرصاد و شهدای پاوه در کرمانشاه در مسیر نورقرب بازدید خواهند کرد.

وی گفت: زیارت یادمان های شهدای تپه الله اکبر و بازی دراز سنندج و یادمان شهدای بلحسن بانه، شهدای سردشت، پیرانشهر و نکده در استان آذربایجان غربی از دیگر یادمان هایی است که زائران از آنها بازدید خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه زائران در مسیر بازگشت از شهر قم عبور کرده و به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف می شوند، گفت: جز اولی ها. دهه محرم تا آخر مرداد در آنجا پذیرای زائران هستیم.

هزاری گفت: زائران برای ثبت نام به پایگاه های بسیج محلات مراجعه کنند.

وی افزود: زائران می توانند با کاروان ها و خودروهای شخصی به راهیان نور غرب اعزام شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: اسکان در سه روزی که در مناطق هستند به دلیل اینکه متعلق به قرارگاه سازمان بسیج است رایگان است.

هزاری در خصوص زائرانی که قصد عزیمت با خودروی شخصی را دارند، گفت: زائران برای هماهنگی اسکان، قبل از عزیمت به راهیان نور غرب به پایگاه و پایگاه های مقاومت بسیج اطلاع دهند.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگیان استان در قالب کاروان به راهیان نور غرب اعزام شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید