100 میلیارد دلار برای ارتقای پیست / قیمت شناور برای علاقه مندان به اسکی

ساعت: 13:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۳
کد خبر: 1784240

مدیرعامل شرکت تله کابین توچال گفت: 100 میلیارد تومان برای بازسازی و نوسازی پیست به مدت دو سال در نظر گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روح الله امداد مدیرعامل شرکت تله کابین توچال در حاشیه مراسم افتتاحیه فصل جدید بازگشایی پیست این مجموعه گفت: خرداد ماه امسال با پایان یافتن فصل اسکی بلافاصله موضوع آماده سازی را مطرح کردیم. از پیست در دستور کار قرار گرفت و آغاز شد. بر اساس بررسی ها و بررسی هایی که شرکت های مرتبط با سازمان استاندارد روی خطوط و تجهیزات انجام دادند، ایرادات و مشکلات را برطرف کردیم تا شرایط خوبی برقرار شود.

وی ادامه داد: پیست باید تعمیر می شد. به عنوان مثال، زمانی که این کار انجام شد، قسمت هایی از شیب باید تعمیر می شد. یک تله اسکی جدید نیز راه اندازی کردیم که برای مبتدیان به پیست اضافه شد و با توجه به نوری که اضافه کردیم، کسانی که شب را در هتل سپری می کنند می توانند شب ها از پیست استفاده کنند و این اولین بار است که ایجاد می شود.

مدیرعامل شرکت کابل توچال ادامه داد: کار بازسازی و نوسازی خطوط کابل توچال پس از 25 سال در دستور کار قرار گرفت. بر این اساس بودجه لازم را آماده کرده ایم و تا دو سال دیگر کارهای تعمیر و تعمیر انجام می شود. پروژه را از اول شهریور شروع کردیم و پیشرفت خوبی داشتیم. بازسازی کف ایستگاه اول شروع شده، طراحی کابین ها تغییر کرده و تمامی کابین ها تغییر خواهند کرد. کابل ها نیز به طور کامل تعویض و ظرفیت ایستگاه افزایش می یابد و این اتفاق بسیار مهمی است که رخ داده است.

امداد گفت: باید تجهیزات PLC (تجهیزات امنیتی) را نصب کنیم. البته این برنامه برای سال دوم برنامه ریزی شده بود اما در سال اول پیگیری شد. چهار کیلومتر از ایستگاه 5 تا 7 خاکبرداری شده و کابل مخابراتی به دکل ها نصب و متصل شده است. تجهیزات PLC امنیتی هستند، بنابراین هر زمان که مشکلی وجود دارد بلافاصله متوجه آن می شویم و برای رفع آن اقدام می کنیم.

وی در خصوص بودجه بازسازی و نوسازی تفرجگاه گفت: بودجه برای سال اول پیش بینی شده است. این در حالی است که طی دو سال هزینه بازسازی خط حدود 100 میلیارد تن است و مشکلی وجود ندارد. به دلیل پیشرفت کار از برنامه زمان بندی پروژه جلوتر هستیم.

امداد با بیان اینکه ما به تمامی مسیرها از نظر سخت افزاری کمک فنی می کنیم، به بازیابی و ارتقای مسیرهای دیگر کمک می کنیم. در همین راستا برای یکی از پیست ها دو تله اسکی ساختیم و آماده بهره برداری شد. ما به هر مسیری که نیاز به کمک دارد خدمات می دهیم و این فرصت را داریم.

امداد درباره قیمت بلیت این پیست گفت: با توجه به اینکه اسکی ورزش پرهزینه ای محسوب می شود، باید بگویم که همه توان خرید آن را ندارند. بر این اساس قیمت ها را حرکت دادیم به طوری که شنبه 140 هزار تن، از یکشنبه تا چهارشنبه 180 هزار تن و پنجشنبه و جمعه 210 هزار تن است. البته رزولوشنی که ما داریم خیلی بیشتر از این مبالغ است، بنابراین قیمت ها را شناور کردیم تا علاقه مندان بتوانند از این آهنگ استفاده کنند. همچنین امکان اجاره تجهیزات وجود دارد و کسانی که اسکی بلد نیستند می توانند با کمک مربیان مجرب و دارای گواهینامه هیئت اسکی استان تهران آموزش ببینند و فکر می کنم برای 4، 5 جلسه می توان آشنایی کامل با این ورزش.و به تمرینات مسلط شوید.

وی در خصوص سامانه فروش آنلاین بلیت گفت: سامانه فروش آنلاین بلیت باید در هفته جاری فعال شود و در صورت تحقق این امر موضوع تاخیر علاقه مندان در نوبت رفع می شود. البته کسانی که برای خرید بلیط سالن صف می کشند به ترتیب وارد سالن می شوند. در حالی که برای ورود به ادارات باید این صف را داشته باشیم، چرا ظرفیت خطوط ما محدود است؟ این را هم بگویم که کسانی که علاقه دارند به موقع در سریال حضور پیدا کنند زیاد در نوبت نمی مانند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید