تغییرات مهم ساپینتو در استقلال; مثلث آبی جدید کشف شد

تغییرات مهم ساپینتو در استقلال;  مثلث آبی جدید کشف شد

این در حالی است که استقلال امروز در هفته سوم لیگ برتر باید به مصاف مس کرمان برود و آبی ها امید زیادی به کسب 3 امتیاز این بازی برای نزدیک شدن به صدر جدول دارند. پس از تمرین روز گذشته اما با تصمیم سرمربی پرتغالی آبی ها، عزیزبک امانوف، زبیر نیک نفس، سیاوش یزدانی، محمدحسین زواری و کاوه رضایی در لیست تیم برای دیدار مقابل مس کرمان قرار نگرفتند.

به این ترتیب استقلال امروز را با سیدحسین حسینی در دروازه آغاز خواهد کرد.

با این حال، ساپینتو تصمیم گرفته امروز تیمش را با ترکیب احتمالی 4-4-2 وارد میدان کند، بنابراین عارف گلامی و سیلوا به عنوان مدافعان میانی در خط دفاع حضور خواهند داشت و سلمانی و حردانی گزینه سرمربی پرتغالی در جناحین خواهند بود.

اما با توجه به تجربه خوب چسمی در خط هافبک در دیدار مقابل ملوان، این بازیکن امروز به عنوان هافبک دفاعی وارد زمین می شود که در کنار او مهدی پور و رضاوند بازی می کنند.

مثلث هجومی آبی ها امروز احتمالا تغییر خواهد کرد.

سجاد شهبازاده همچنان انتخاب اول ساپینتو است و یمگا و مهدی کایدی در کنار او بازی خواهند کرد. سرمربی پرتغالی احتمالا محمد محبی را برای بازی امروز نیمکت نشین خواهد کرد.

این بازیکن به دلیل ناهماهنگی در بازی مقابل ملوان نتوانست توانایی های خود را نشان دهد اما ساپینتو برای ادامه لیگ روی او حساب ویژه باز کرد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر با مس

حسینی، سیلوا، غلامی، سلمانی، حردانی، مهدی پور، رضاوند، چشمی، یاماگا، کایدی، شهبازاده.

دیدگاهتان را بنویسید