تغییر جایگاه رامین رضاییان در دربی؟

تغییر جایگاه رامین رضاییان در دربی؟

رامین رضایان اگرچه در بازگشت به پرسپولیس توانست سمت راست تیم را خطرناک کند اما نکته ای که رامین در چند بازی اخیر بیش از همه به چشم می خورد ضعف او در خط دفاعی است. زمانی که او در کارهای هجومی شرکت کرد، فضای پشت سر این بازیکن خالی بود و قرمزها از همان سوراخی که ایجاد شد، درهای خود را به روی نفت مسجد سلیمان و مس رفسنجان باز دیدند.

جواد منافی پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر رامین بتواند از سرعت ثابت و پاس های دقیق خود برای پیروزی استفاده کند، همه چیز برای پرسپولیس و کادرفنی این تیم عالی می شود اما نکته ای که باید به آن توجه داشت این است. زمانی که رامین نفوذ می کند یا در حمله شرکت می کند، فضای پشت سر او باید توسط دفاع راست یا هافبک های دفاعی پر شود تا این فضا تبدیل به «ضعف یا پاشنه آشیل» پرسپولیس نشود.

رامین که سابقه گلزنی در دربی را در کارنامه دارد و این کار را در دربی برگشت لیگ پانزدهم انجام داد، بی شک انگیزه زیادی برای درخشش در این دیدار خواهد داشت، بنابراین با توجه به علاقه او به حضور در کارهای هجومی باید منتظر ماند. و ببینید کادر فنی پرسپولیس به توصیه های حریف گوش می دهد یا ترجیح می دهد ترکیب دفاعی تیمش را تغییر دهد و رضایان را یک خط جلو بیاورد تا از پاس های خطرناکش استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید