تغییر قیمت بلیط هواپیما به کجا رسید؟

تغییر قیمت بلیط هواپیما به کجا رسید؟

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در روزهای پایانی سال گفت: افزایش قیمت بلیت هواپیما برای سال 1402 در شورای حمل و نقل بررسی می شود و اکنون رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از سازمان می گویند کارشناسی قیمت ها انجام شده و با اعلام ستاد تنظیم بازار قابل اجراست.

موضوع افزایش قیمت بلیت هواپیما در ماه‌های اخیر خبرساز شده و علیرغم درخواست‌های مکرر شرکت‌های هواپیمایی، این امر به‌طور رسمی قبل از تعطیلات نوروزی رخ نداد و البته در برخی موارد شاهد افزایش غیررسمی قیمت‌ها بودیم که واکنش سازمان هواپیمایی کشوری را در پی داشت. سازمان و دادستانی.

در عین حال شهریار افندی زاده – معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی – درباره افزایش قیمت بلیت هواپیما در روزهای پایانی سال توضیح داد: قیمت ها باید بر اساس مصوبات باشد. از آذر 1400 قیمت بلیت هواپیما افزایش نیافته است، این افزایش توسط سایت های ناشناس ایجاد شده و قرار است از طریق دستگاه قضایی ردیابی شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اگرچه در ایام نوروز قیمت‌ها افزایش نمی‌یابد، اما بعد از عید افزایش قیمت بلیت هواپیما در سال 1402 در شورای حمل‌ونقل بررسی می‌شود.

در همین رابطه محمد محمدی بخش – رئیس سازمان هواپیمایی کشوری – در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به ماجرای افزایش قیمت بلیت هواپیما، گفت: در این زمینه نظر سازمان را جمع آوری کردیم. و شورای عالی هوانوردی و انجمن شرکت های هواپیمایی و ارائه کرده ایم و منتظر مصوبات ستاد تنظیم بازار هستیم.

معاون وزیر راه و فواید عمومی همچنین در پاسخ به اینکه چه زمانی این افزایش قیمت وجود خواهد داشت، گفت: کارشناسی قیمت ها انجام شده و زمانی که ستاد تنظیم بازار اعلام کرد، پس از تایید قابل اجرا است.

دیدگاهتان را بنویسید