تفاوت دلار سرمربی جدید استقلال با استراماچونی چیست؟

تفاوت دلار سرمربی جدید استقلال با استراماچونی چیست؟

خیلی ها فکر می کنند مبلغ قرارداد ساپینتو با استقلال بسیار بالاست در صورتی که به گفته رسانه های پرتغالی این مربی در کشور خودش پیشنهاد بالایی نداشته است. او در استقلال حاضر شد برای سال اول حدود 450 هزار دلار بپردازد تا سکان هدایت این تیم پرطرفدار را به دست بگیرد. همانطور که می دانید سال دوم قرارداد او توافقی است و طرفین باید در سال اول از همکاری راضی باشند و در سال دوم قرارداد با شرایط مالی جدید و امکان افزایش 20 درصدی تمدید خواهد شد.

قرارداد 450 هزار دلاری ساپینتو نشان می دهد که او در کشور خودش چنین پیشنهادی نداشته و حالا می خواهد در ایران و استقلال با چالش جدیدی روبرو شود. البته قرارداد دستیاران ساپینتو خیلی بزرگ نخواهد بود و او باید هر چه زودتر اسامی دستیارانش در باشگاه استقلال را اعلام کند. بازیکن پرتغالی درباره قرارداد مالی خود گفت: مشکل خاصی وجود ندارد و ما قبلا در این مورد به توافق رسیده ایم. انگیزه مالی هم برای کار در ایران دارم، اما انگیزه بیشتری برای موفقیت دارم و می خواهم با این تیم پرطرفدار مسابقه دهم که 100 هزار نفر آن جشن قهرمانی می گیرند.

جالب اینجاست که قرارداد ساپینتو از فردی مثل استراماسیونی کمتر است و حالا باید دید برخلاف استرا تا پایان فصل در استقلال باقی می ماند یا خیر. نکته مهم در مورد حضور یک مربی خارجی این است که برخی از هواداران استقلال چندان امیدی به موفقیت او ندارند، اما برخی دیگر معتقدند از آنجایی که اسکلت اصلی این تیم برای فصل آینده در نظر گرفته شده است، ساپینتو برای تکرار آن تلاش زیادی نخواهد کرد. قهرمانی.

یکی از کارکنان باشگاه استقلال در این خصوص گفت: قرارداد ساپینتو N کاملا منطقی است و چنین گزینه هایی وجود ندارد. ما خیلی امیدواریم که در ایران موفق شوند و اصلاً به شکایت و مسائل مشابه فکر نمی کنیم. آقای ساپینتو از کشوری می آید که صاحب فوتبال است و مطمئناً تأثیر حضور او در استقلال را خواهیم دید. ما معتقدیم بهترین بازیکنان ایران در استقلال حضور دارند چرا که آنها این تیم را بدون شکست قهرمان کردند و حالا با تدابیری که انجام داده است تلاش می کنیم استقلالی ها حتی در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشند و در نهایت ستاره سوم را ارائه کنیم. از طرفداران..

دیدگاهتان را بنویسید