تفاوت 6 تا 15 میلیونی در اولین واریز در رتبه بندی معلمان چیست؟

تفاوت 6 تا 15 میلیونی در اولین واریز در رتبه بندی معلمان چیست؟

علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش و پرورش شورای اسلامی در این باره گفت: «واریزه‌های امروز نشان می‌دهد که شورای اسلامی توانسته است در بودجه سال 1401 مبلغ قابل توجهی را برای اجرای قانون در یک قانون قوی و مستحکم در نظر بگیرد. ارتقای سطح کیفی آموزش و ارتقای منزلت معلمان. وی گفت: طبق قولی که داده شد، اولین وجه به دلیل سنجش معلم در مردادماه به حساب معلم واریز شد. مبلغ این پرداختی از 6 تا 15 میلیون تومان متغیر است و البته آموزش و پرورش باید ضوابط و مبنای تفاوت را توضیح دهد.» ارقام واریزی معلمان چیست؟

رئیس کمیسیون آموزش مجلس اضافه کرد: بر اساس تحقیقاتی که انجام داده ایم، با اجرای رتبه بندی معلمان، حقوق هر معلم بین یک میلیون تا 5 میلیون افزایش می یابد و پرداخت های امروز متفاوت بود.

منادی سفیدان تصریح کرد: برای ما در کمیسیون آموزش مجلس که برای تصویب این قانون از خود گذشتگی کرده ایم، خبر امروز بسیار مورد استقبال قرار گرفت و قطعا آموزش و پرورش با اجرای این قانون خوب تغییر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه فرهنگیان عزیز باید صبور باشند تا درجات آنها مشخص شود تا سپرده ها دقیق باشد، اظهار داشت: این اولین قدم است و شروع هر اقدام بزرگی قطعاً با ایراداتی همراه است که بعدا برطرف خواهد شد.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس در گفت و گو با خبرنگار هانه ملت، یادآور شد: در تکمیل این قانون با آقایان زیادی مشکل داشتیم، اما سعی کردیم بسیاری از مخالفان اجرای این قانون امروز حامی آن شوند، بنابراین قانون که خیلی ها از آن می ترسند، پذیرفته می شود.» ایشان آقایان را تحریک کردند که امروز اجرا شود.

منادی سفیدان تصریح کرد: امیدوارم این پرداخت ها مورد قبول معلمان قرار گیرد، هرچند معتقدیم معلم نباید دغدغه مالی برای تدریس با تمرکز کامل داشته باشد و این قانون در همین راستا است.

دیدگاهتان را بنویسید