فسخ باشگاه ورزشی با کارمزد چند صد میلیونی در تهران / رتبه بندی و رتبه بندی باشگاه ها در آینده نزدیک


ساعت: 18:27
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822984

مدیرکل دفتر توسعه ورزش های حرفه ای و امور باشگاه های وزارت ورزش و جوانان با تکذیب خبر افتتاح و راه اندازی باشگاه خصوصی بدنسازی با «کارمزد چند صد میلیونی» در فضای مجازی گفت: هست و درست نیست

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، آرش فرهادیان با استناد به اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افتتاح یک باشگاه ورزشی چند صد میلیونی در یکی از مناطق شمالی تهران و دعوت از چند میهمان به ورزشکاران مشهور خارجی گفت: باشگاه هنوز مجوز فعالیت دریافت نکرده و مطالب منتشر شده کذب محض است.

وی ارقام منتشر شده از دستمزد باشگاه ها را به طرز عجیبی خواند: آنچه به عنوان مبلغ حق باشگاه اعلام شده نجومی و بسیار عجیب است که سوالاتی را برای مردم عزیز به دنبال داشته است.

مدیرکل دفتر توسعه حرفه ای ورزش و امور باشگاه های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: برای مجوز فعالیت. ماده 5 برای این باشگاه کمیسیونی صادر نشده است. با رئیس باشگاه مربوطه هم تماس داشتیم که افتتاحیه را تکذیب کرد.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه وزارت ورزش و جوانان از سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه ورزش استقبال می کند، گفت: معتقدیم فعالیت بخش خصوصی باید به گونه ای باشد که مردم از امکانات و شرایط بهره مند شوند. در مجتمع ارائه شده است. سطح جامعه. “استفاده آسان.

فرهادیان در بخشی دیگر از سخنان خود به رتبه بندی و رتبه بندی باشگاه ها در آینده نزدیک توسط اداره کل حرفه ای و امور باشگاه ها اشاره کرد و افزود: این امر پس از رتبه بندی و رتبه بندی برای باشگاه ها تصمیم گیری می کند تا باشگاه های ورزشی پرداخت کنند. توجه به شرایط، امکانات و موقعیت مکانی در کشور، استان، شهر و حتی محله های ساخته شده می توانند به راحتی و با آرامش به کار خود ادامه دهند.

وی در ادامه به تشریح لایحه باشگاه های ورزشی پرداخت و گفت: در تلاش هستیم با همکاری نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش این لایحه در اسرع وقت به تصویب برسد و پس از آن نظارت بر ورزش انجام شود. باشگاه ها در سطح کشور به شدت مورد آزار و اذیت قرار خواهند گرفت.

مدیرکل دفتر توسعه ورزش های حرفه ای و امور باشگاه های وزارت ورزش و جوانان بحث نظارت بر باشگاه های ورزشی را مهم خواند و گفت: جلسات کارشناسی متعددی در این راستا برگزار شده و ادامه خواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که به صراحت در قانون آمده است، اگر باشگاه نتواند طبق قانون عمل کند، همانطور که کمیسیون ماده 5 مجوز صادر می کند، در صورت عدم رعایت قانون، می توان مجوز آن باشگاه را باطل کرد.

فرهادیان در خصوص رصد تخلفات در برخی باشگاه های ورزشی و نحوه ارائه آن گفت: در استان ها ادارات کل ورزش و جوانان و بازرسی ادارات کل می توانند نظرات و گزارش های مردم را دریافت کرده و بررسی و پیگیری کنند. تا حد ممکن.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید